لایک اینستاگرام , خرید لایک فوری , فالوور ایرانی , بازدید و ویو فیلم و استوری و IGTV

۲ مطلب در بهمن ۱۳۹۹ ثبت شده است

روش های جدید برای به دست آوردن فالوور بیشتر اینستاگرام در سال 2021

اینستاگرام با داشتن بیش از 1 میلیارد کاربر ماهانه ، یک الگوریتم فوق العاده هوشمند و تعداد زیادی حساب هوشمندانه و خلاقانه ،یک مکان رقابتی است اگر می خواهید حساب خود را رشد دهید و فالووهای خود را افزایش دهید .

خوشبختانه ، ما دقیقاً می دانیم که چگونه می توان کسب و کار شما را برجسته کرد ، برند خود را به نمایش گذاشت و دنبال کنندگان بیشتری را در اینستاگرام به دست آورد در نتیجه پستهای شما افزایش لایک چشمگیری خواهد داشت- بنابراین شما می توانید کار هوشمندانه تر ، نه سخت تر داشته باشید.

ما چند روش جدید برای دستیابی به مخاطبان هدف شما و به دست آوردن دنبال کنندگان بیشتر اینستاگرام در سال 2021 به اشتراک می گذاریم:

شماره 1: پروفایل خود را برای جستجو بهینه کنید

 

بهینه سازی پروفایل خود برای جستجو یک هک Instagram است که برای افزایش فالوورهای شما بسیار کم استفاده می شود - و مطمئناً باید آن را در سال 2021 امتحان کنید!

با اعلامیه اخیر اینستاگرام ، کاربران انگلیسی زبان در 6 کشور می توانند با استفاده از کلمات کلیدی اینستاگرام را جستجو کنند این یک تغییر بزرگ در برنامه است!

پیش از این ، اگر کاربران به دنبال تمرینات در خانه می گشتند ، هشتگ یا حساب هایی با عبارت "تمرین در خانه" در اکانت آنها ذکر میشد. اکنون ، پست هایی که دارای تمرینات در خانه هستند باید در جستجو نشان داده شوند ، حتی اگر این هشتگ در پست نباشد.

به گفته سخنگوی اینستاگرام از طریق The Verge ، "این تیم" تعدادی از عوامل "از جمله" نوع محتوا ، زیرنویس ها ، هنگام ارسال آن "و موارد دیگر را برای نمایش نتایج مرتبط در نظر می گیرد. همچنین از "یادگیری ماشینی" برای "یافتن بالاترین کیفیت محتوای مرتبط با شما" استفاده می کند. در حال حاضر ، فقط پست های اینستاگرام نمایش داده می شوند. "

اینستاگرام خاطرنشان می کند که جستجوی کلمات کلیدی محدود به موضوعات مورد علاقه عمومی و کلمات کلیدی است که در دستورالعمل های اینستاگرام وجود دارد.

با این تغییر ، بهینه سازی نام کاربری و بیوگرافی خود برای جستجو هنوز بیش از هر زمان دیگری مهم است.

الیز دارما ، متخصص اینستاگرام ، به  هزاران سازنده ، فریلنسر و کارآفرین آموزش داده است که چگونه می توانند تجارت خود را در اینستاگرام رشد دهند. راه مورد علاقه او برای یافتن در جستجوی اینستاگرام ، بهینه سازی نام کاربری و قسمت نام شماست !

کلماتی که در قسمت Name خود و Instagram bio وارد می کنید در واقع در اینستاگرام قابل جستجو هستند - و این امر باعث می شود کلمه کلیدی اصلی در بیوگرافی شما باشد!

"بیشتر افراد نام کاربری را پین می کنند ، اما قسمت Name آنها را بالاتر می برد. برای قسمت Name خود ، به این فکر کنید که جایگاه شما چیست ، در کدام صنعت فعالیت می کنید ، چه کسی را هدف قرار می دهید ، چه راه حلی ارائه می دهید و غیره. 

برای تغییر قسمت Name خود به مورد مرتبط با برند خود ، از بایو استفاده کنید. اگر کسی کلمات کلیدی مورد نظر خود را جستجو کند ، این یک روش عالی برای بهبود شانس شما برای حضور در نتایج برتر است.

الیز اضافه می کند: "اگر پروفایل های زیادی از این اصطلاح استفاده می کنند ، این یک نشانه عالی است - شما نمی خواهید از اصطلاحی استفاده کنید که شخص دیگری از آن استفاده نمی کند.


شماره 2: با میکرو اینفلوئنسرها کار کنید

اگر می خواهید در سال 2021 مخاطبان جدیدی پیدا کنید ، کار با میکرو اینفلوئنسرها یکی از بهترین راه ها است.

اگرچه اکانتهای تیک آبی و تعداد زیاد فالوورها ممکن است وسوسه انگیز باشد ، اما این اینفلوئنیرها بهترین انتخاب برای برند یا بیزینس شما نیستند.

چگونه می توان اینستاگرام خود را به شرح زیر رشد داد

طبق مطالعه اخیر Makerly ، تأثیرگذاران میکرو - بین 10K تا 100K پیروان - بهترین ترکیب تعامل و دسترسی را ارائه می دهند.

ما از مدیر روابط عمومی و مدیر اینفلوئنسر مارکتینگ کریسی آبرام در مورد مزایای کار با میکرو اینفلوئنسرها در سال 2021 پرسیدیم:

"همکاری با میکرو اینفلوئنسرها این امکان را دارد که مخاطب واقعاً درگیر را هدف قرار دهد بدون اینکه برای جلب توجه او بجنگد."

از آنجا که اینفلوئنسرها در مقیاس کوچکتر کار می کنند ، تمایل دارند پست های اسپانسری کمتری داشته باشند و برای طیف خاصی شناخته می شوند.

شماره 3: یک سری IGTV ایجاد کنید

یکی از بهترین پیش بینی های ما برای سال 2020 این بود که IGTV به بخشی حیاتی از اینستاگرام تبدیل می شود - و به نظر نمی رسد به این زودی متوقف شود!

با تعطیلات COVID-19 ، تعداد بیشتری از کاربران شبکه های اجتماعی برای سرگرمی به اینستاگرام روی می آورند. و به لطف تب IGTV در پروفایل ها ، همسویی مخاطبان اینستاگرام با محتوای IGTV آسان است.

ایجاد یک مجموعه IGTV یک روش خلاقانه برای برقراری ارتباط با جامعه شما است و در عین حال شبکه گسترده تری برای دسترسی به مخاطبان جدید ایجاد می کند.

چگونه کانال اینستاگرام خود را رشد دهیم

اگر هنوز یک کانال IGTV ایجاد نکرده اید ، 2021 زمان خوبی برای ورود به بازی است. به این فکر کنید که مخاطبان شما به چه ویدئویی با فرم طولانی تر علاقه مند هستند و شروع به ایجاد محتوا در این زمینه می کنند!

بعلاوه ، محتوای ویدئو بیشتر مورد توجه شما قرار می گیرد - جذابیت بیشتر و نگاه به فیلم های شما می تواند دنبال کنندگان بیشتری داشته باشد.

تمام پست های اینستاگرامی خود را از قبل برنامه ریزی  کنید! نماهای هفتگی یا ماهانه تقویم را انتخاب کنید تا تمام محتوای برنامه ریزی شده خود را مشاهده کنید. 

 

 

۱۶ بهمن ۹۹ ، ۱۵:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
لایک ارزان

ابزارهایی که برای گذاشتن لینک در بایو پیج به شما کمک میکنند

آیا میدانید استفاده از لینک در بایو پیج اینستاگرام چقدر به افزایش فالوور شما کمک میکند؟

آیا می خواهید از پیوند بیوگرافی اینستاگرام خود بیشتر استفاده کنید؟

آیا آرزو می کنید از طریق اینستاگرام چندین لینک به اشتراک بگذارید؟

در این مقاله ، سه ابزاری را کشف خواهید کرد که به شما امکان می دهد پیوندهایی را به افرادی که بر روی بیوگرافی اینستاگرام شما کلیک می کنند ، ارائه دهید .

1: 5 پیوند برای یک حساب اینستاگرام یک نفره را تبلیغ کنید:

Linktree یک راه حل آسان برای پیاده سازی بیشتر از لینک بیوگرافی Instagram شما است. با استفاده از این ابزار ، می توانید یک پیوند سفارشی ایجاد کنید تا در نمایه اینستاگرام خود قرار دهید ، همانطور که در زیر نشان داده شده است:

 

وقتی کاربران روی پیوند سفارشی شما کلیک می کنند ، صفحه ای با چندین پیوند را که می خواهید به اشتراک بگذارید مشاهده می کنند ، مانند پیوندهای ورود به سیستم ایمیل ، محصولات ، پست وبلاگ و غیره. می توانید حداکثر پنج پیوند را با Linktree به اشتراک بگذارید .

 

یکی از ویژگی های متمایز این است که لینک نمایه Linktree شما با دسته اینستاگرام مارک گذاری شده است ، حتی اگر از نسخه رایگان استفاده کنید. نسخه رایگان همچنین شامل پیوندهای نامحدود ، گزارش در مورد تعداد کل کلیک برای هر پیوند و سه موضوع Linktree است.

نسخه پولی Linktree ماهیانه 6 دلار هزینه دارد و شامل تجزیه روزانه ترافیک پیوند ، دسترسی تیم ، دکمه ها و سبک های سفارشی ، عنوان سفارشی ، امکان برنامه ریزی پیوندها و روشی برای افزودن پیکسل فیس بوک و هدف گذاری مجدد بازدیدکنندگان Linktree شما است.

برای افزودن Linktree به نمایه اینستاگرام خود ، از Linktr.ee دیدن کنید و روی دکمه ثبت نام رایگان در بالا سمت راست کلیک کنید.

 

وارد حساب اینستاگرام شوید که می خواهید متصل شوید و به Linktree اجازه دسترسی به حساب خود را بدهید.


در مرحله بعدی ، برنامه خود را انتخاب کنید و جزئیات خود را تأیید کنید تا مراحل ثبت نام کامل شود.

 

در داشبورد Linktree خود ، روی دکمه سبز کلیک کنید تا لیست پیوندهایی را که می خواهید از طریق پیوند بیوگرافی Instagram خود به اشتراک بگذارید ، شروع کنید.

 

وقتی ناحیه پیوندهای من باز شد ، عنوان پیوند را در خط اول وارد کنید . این عنوان متنی است که کاربران در لیست شما مانند عنوان پست وبلاگ یا "به لیست ایمیل ما بپیوندند" مشاهده خواهند کرد.

در خط دوم ، URL مقصد را اضافه کنید . از ضامن سمت راست استفاده کنید تا پیوند جدید خود را روی قابل مشاهده یا پنهان تنظیم کنید. اگر می خواهید پیوندهای اضافی اضافه کنید ، روی Add New Button / Link کلیک کنید و این مراحل را تکرار کنید.

 

می توانید ترتیب پیوندها را مرتب کرده و تعداد کلیک های پیوند را از داشبورد Linktree خود مشاهده کنید. در انتهای سمت راست صفحه ، پیش نمایش مستقیمی را مشاهده خواهید کرد که نشان می دهد پیوندهای شما در اینستاگرام پس از کلیک بازدید کننده روی پیوند Linktree در بیوگرافی ، چگونه به نظر می رسد.

 

اکنون که پیوند نمایه Linktree را دارید ، باید آن را به بیوگرافی Instagram خود اضافه کنید. این پیوند را در گوشه بالا سمت راست داشبورد Linktree خود پیدا می کنید URL Linktree  خود را در بیوگرافی Instagram خود کپی و جایگذاری کنید و همه چیز آماده است.

 

2: مدیریت چندین پیوند برای حسابهای اینستاگرام مشتری:

Lnk.Bio  برای یک حساب کاربری یک کاربر مشابه Linktree است. با نسخه رایگان Lnk.Bio ، پیوندهای نامحدودی دریافت می کنید اما مانند Linktree یک URL مارک دار دریافت نمی کنید. در عوض ، Lnk.Bio  یک URL منحصر به فرد تصادفی به شما می دهد.

برای دریافت یک URL سفارشی با Lnk.Bio ، باید برنامه Pro-Monthly (ماهانه 0.99 دلار) یا Pro-Lifetime (9.99 دلار در طول عمر) را انتخاب کنید . این دو طرح همچنین پیگیری پیوند ، آمار و پشتیبانی از طریق ایمیل را فراهم می کنند.

اگرچه Linktree و Lnk.Bio برای حساب های منفرد به طور مشابه عمل می کنند ، گزینه Lnk.Bio برای آژانس ها به عنوان یک راه حل عالی برای مدیریت چندین حساب کاربری اینستاگرام برجسته است. قیمت گذاری برای سه حساب از 1.99 دلار در ماه آغاز می شود. هر مشتری یک URL مارک دار دریافت می کند و می توانید بدون نیاز به گذرواژه اینستاگرام ، پیوندهای مشتری را مدیریت کنید .

برای امتحان کردن Lnk.Bio ، با اضافه کردن یک حساب کاربری رایگان به نمایه اینستاگرام خود شروع کنید. در صفحه اصلی Lnk.Bio ، در پایین سمت چپ روی Start Now کلیک کنید .

 

بعد ، با حساب Instagram یا ایمیل خود وارد شوید . برای این مثال ، روی دکمه ورود از طریق اینستاگرام کلیک کنید ، نام کاربری و گذرواژه اینستاگرام خود را وارد کنید و تأیید را کلیک کنید.

پس از ورود به سیستم ، به مرحله 2 بروید تا پیوندهای خود را ایجاد کنید. این روند برای Linktree و Lnk.Bio مشابه است ، اما برای Lnk.Bio ، URL قبل از عنوان است. در کادر Add a New Link در سمت راست ، URL مقصد را در خط اول و عنوان خود را در خط دوم وارد کنید . سپس روی Add Link Now کلیک کنید .

هر تعداد پیوند که می خواهید اضافه کنید. پس از پایان کار ، روی دریافت نشانی اینترنتی خود کلیک کنید .

اکنون URL منحصر به فرد خود را در بیوگرافی اینستاگرام خود کپی و پیست کنید . همانطور که در زیر مشاهده می کنید ، نسخه رایگان Lnk.Bio یک URL سفارشی یا مارک دار ارائه نمی دهد.

 

3: نمایش چندین پیوند با تصاویر مرتبط:

مانند Linktree و Lnk.Bio ، Link in Profile  پیوند وب سایت را در نمایه اینستاگرام شما به یک صفحه از لینک ها نشان می دهد. با این حال ، Link in Profile  همچنین با هر پیوند ، تصویر پست Instagram شما را نشان می دهد .

 

روند شخصی سازی صفحه پیوندهای شما فوق العاده آسان است. هر بار که یک تصویر یا فیلم را در اینستاگرام به اشتراک می گذارید ، Link in Profile به شما امکان می دهد آن را به راحتی به لیست پیوندهای خود اضافه کنید.

Link in Profile نسخه رایگان ارائه نمی دهد اما 30 روز دوره آزمایشی رایگان برای همه برنامه ها را ارائه می دهد. بعد از استفاده آزمایشی رایگان ، برنامه های شخصی 9.99 دلار در ماه است و شامل یک صفحه فرود اختصاصی است که با دسته و تصویر اینستاگرام شما مارک می شود.

برای شروع آزمایشی رایگان و مشاهده نحوه کارکرد Link در Profile ، روی شروع آزمایشی رایگان در صفحه اصلی کلیک کنید. وارد اینستاگرام شوید و برای دسترسی به رسانه و اطلاعات نمایه خود پیوند در نمایه را مجاز کنید. سپس آدرس ایمیلی را که می خواهید برای پیوند در ارتباطات نمایه استفاده کنید ، ارائه دهید.

پس از اتمام مراحل ثبت نام ، به داشبورد Link خود در Profile می رسید ، جایی که می توانید URL منحصر به فرد خود را مشاهده کنید ، آمار خود را مشاهده کرده و پیوندهای پست خود را ویرایش کنید. برای شروع ایجاد صفحه تصاویر یا ویدیوهای پیوند داده شده ، روی برگه پیوندها کلیک کنید ، همانطور که در اینجا نشان داده شده است:

 

در برگه پیوندها ، همه پست های اینستاگرامی خود را مشاهده خواهید کرد ، بنابراین می توانید پستهایی را که می خواهید در صفحه پیوندهای خود نمایش دهید ، به سرعت تنظیم کنید. در کنار هر تصویری ، روی دکمه ضربه برای افزودن پیوند کلیک کنید . سپس مکانی برای افزودن پیوند ، عنوان و توضیحات مشاهده می کنید . پس از پایان کار روی ذخیره کلیک کنید .

در این مثال ، پیوند کاربران را برای یک چالش پنج روزه به صفحه ثبت نام می برد.

 

پس از ذخیره لینک ، می توانید انتخاب کنید که آیا پیوند در صفحه پیوندهای شما قابل مشاهده ، پنهان یا پین باشد.

پس از پایان کار ، پستهای اینستاگرامی را که Link in Profile وارد کرده است پیمایش کنید و پیوندها ، عناوین و توضیحات سفارشی را برای هر پست دیگر تنظیم کنید . ( بخاطر داشته باشید ، پیوند در توضیحات نمایه با پیوند موجود در پست واقعی اینستاگرام متفاوت است)

 

بعد از اتمام افزودن پیوند به پست های خود ، به قسمت بالای داشبورد بروید. URL منحصر به فرد خود را کپی کرده و در بیوگرافی اینستاگرام خود جای گذاری کنید .

پیوند وب سایت در بیوگرافی شما اکنون هر کسی را که کلیک کند به صفحه ای از پیوندها می فرستد که آنها را به هر کجا که بخواهید می برد. با داشتن عکس پروفایل و نام کاربری در بالا ، این صفحه برند شما را نیز منعکس می کند.

نتیجه گیری :

اگر از اینستاگرام برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی خود استفاده می کنید ، پیوند انفرادی در بیوگرافی شما بسیار قدرتمند است. این سه ابزار به شما امکان می دهد از فرصت های متعددی برای پیوستن به لیست ایمیل خود استفاده کنید ، به شما کمک می کند تا دنبال کنندگان را به مشترکین و طرفداران وفادار تبدیل کنید. برای جذب فالوور واقعی و فالوور ایرانی نیز میتوانید از سایت فالو کمپ استفاده کنید .

شما چی فکر میکنید؟ کدام یک از این ابزارها می توانند برای بازاریابی شما در اینستاگرام بهترین عملکرد را داشته باشند؟ چه پیوندهایی را از طریق پروفایل اینستاگرام خود نمایش می دهید؟ لطفا نظرات خود را در با ما به اشتراک بگذارید

 

۰۹ بهمن ۹۹ ، ۱۰:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
لایک ارزان