لایک اینستاگرام , خرید لایک فوری , فالوور ایرانی , بازدید و ویو فیلم و استوری و IGTV

۱۳ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

نشانه های فالوور واقعی در اینستاگرام

زمانی که یک استارت آپ تصمیم به استفاده از اینستاگرام بعنوان یک ابزار برای توسعه کسب و کار خود می گیرد، ابتدایی ترین قدمی که در این راستا بر می دارد، افزایش فالوور واقعی پیج می باشد.

نشانه های فالوور واقعی در اینستاگرام

همانگونه که در مقاله پیشتر منتشر شده در فالوکمپ اشاره کردیم، ساده ترین روش افزایش فالوور در اینستا، خرید فالوور است. همچنین به این مورد نیز اشاره کردیم که چنانچه بودجه محدودی برای توسعه کسب و کار خود در این شبکه اجتماعی در اختیار دارید و در ابتدا امکان بکارگیری افراد متخصص فراهم نیست، ساده ترین و ارزان ترین روش افزایش، خرید است.

اکنون در این مقاله قصد داریم در رابطه با اهمیت فالوور واقعی در انواع روش های افزایش دنبال کنندگان یک پیج صحبت کنیم. چگونه متوجه شویم یک پروفایل واقعی است و اینکه نقش ما در این زمینه چیست؟

فالوور واقعی چیست؟

هر کاربر در اینستاگرام یک صفحه شخصی دارد را پس از ثبت نام و ایجاد اکانت در این شبکه اجتماعی محبوب، که اصطلاحا به آن پیج گفته می شود در اختیار خواهد داشت.

این پیج (پروفایل) بخش های مختلفی از جمله نام شخص، عکس، بایو که کاربر می تواند در حد 150 کاراکتر معرفی کوتاهی از خود داشته باشد، یک لینک و در صورتی که پیج از نوع Business باشد، بخش های دیگری همچون آدرس، تلفن و ایمیل را نیز شامل می شود.

هنگامی که صحبت از فالوور واقعی می کنیم، اشاره به پروفایل هایی دارد که همه بخش های آن تکمیل شده و چه از دید سایر کاربران چه از دید الگوریتم اینستاگرام حقیقی به نظر برسد.

در زمان افزایش دنبال کنندگان یک پیج در اینستا، می بایست از سرویس هایی بهره گرفت که با استفاده از پروفایل های واقعی اقدام به انجام سفارش شما می کنند.

اهمیت این موضوع و مسئولیتی که فالوکمپ در قبال مشتریان خود دارد و به دلیل جلوگیری از آسیب های مختلفی که به دلیل فعالیت های مشکوک یک پیج، باعث آسیب رسیدن به آن می شود، سرور ما با استفاده از فالوورهای واقعی، تعداد دنبال کنندگان صفحه شما را افزایش می دهد.

بررسی صحت واقعی بودن پروفایل

علاوه بر ابزارهای مختلفی که چه از طریق وبسایت و چه از طریق اپلیکیشن، درصد فالوور واقعی پیج شما را بررسی می کنند و اکثرا برای این منظور هزینه دریافت می کنند، ساده ترین راه، بررسی پروفایل ها به صورت رندم و توسط خریدار می باشد.

البته نکته ای که باید به آن توجه کرد، خرید به صورت تست است. به این شکل که ابتدا 1000 فالوور خریداری کنیم و 100 پروفایل را بصورت تصادفی مورد بررسی قرار دهیم و درصد پروفایل های واقعی را محاسبه و تحلیل نماییم.

تاثیر فالوور واقعی در دیده شدن پست ها

هر چه تعداد فالوور واقعی شما بیشتر باشد، احتمال افزایش بازدید پست های شما با در نظر گرفتن قوانین حاکم بر الگوریتم اینستا بالاتر و در نتیجه ورود به اکسپلور و دیده شدن پست توسط افرادی که پیج شما را دنبال نمی کنند امکان پذیر تر خواهد شد.

بر اساس الگوریتم اینستا، زمانی که شما یک فیلم یا عکس در صفحه خود منتشر می کنید، ابتدا در معرض دید 10 درصد از دنبال کنندگانتان قرار می گیرد و چنانچه آنها در قالب لایک و کامنت، و حتی توقف بیش از 5 ثانیه روی تصویر، به پست شما واکنش نشان دهند، تصویر به تعداد بیشتری از فالوورهای شما نمایش داده می شود.

پس به این نتیجه می رسیم که فالوور واقعی می تواند به افزایش احتمال دیده شده عکس، فیلم (ویدیو)، استوری و IGTV کمک کرده و همچنین باعث بالا رفتن تعداد لایک پست های شما نیز شود.

خرید فالوور واقعی

خرید فالوور واقعی اینستاگرام

شما می توانید از طریق سایت فالوکمپ تعداد دنبال کنندگان پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید. سلامت صفحه شما برای ما نیز اهمیت دارد. سرور فالوکمپ بلافاصله پس از ثبت موفقیت آمیز سفارش شما در سایت، به صورت فوری روند افزایش فالوور واقعی را آغاز و بصورت طبیعی و نرمال این عمل را به پایان می رساند.


Source: نشانه های فالوور واقعی در اینستاگرام

۳۱ تیر ۹۸ ، ۲۲:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
لایک ارزان

قوانین اینستا در خرید فالوور فوری

در این مطلب می خواهیم با شما درباره خرید فالوور فوری در اینستاگرام صحبت کنیم. آیا پس از ثبت سفارش، به صورت فوری و سریع تعداد دنبال کنندگان پیج شما افزایش می یابد یا خیر؟

بسیاری از افراد زمانی که اقدام به خرید فالوور می کنند، بر این باور هستند که بدون اینکه زمانی لازم باشد تا تعداد دنبال کنندگان پیج آنها مطابق با سفارشی که در سایت به ثبت رسانده اند، تعداد فالوورهایشان بصورت فوری و لحظه ای افزایش می یابد.

قوانین اینستا در خرید فالوور فوری

دلیل اینکه این مطلب را منتشر می کنیم، حجم تماس هایی است که پس از ثبت سفارش در سایت با ما گرفته می شود و سوالی مشترک را مبنی بر عدم افزایش فالوورهای پیج اینستاگرام خود، مطرح می کنند.

قوانین اینستا و خرید فالوور فوری

اینستاگرام برای افزایش جذابیت این شبکه اجتماعی، هر چند وقت یکبار، قوانین خود را دستخوش تغییرات کرده و آنها را در قالب آپدیت های جدید در اپلیکیشن خود اعمال می کند.

یکی از فاکتورهایی که اینستاگرام آن را زیر ذره بین قرار داده، افزایش غیر طبیعی و فوری فالوورهای یک پیج در این شبکه اجتماعی می باشد. بر اساس الگوریتم اینستا، چنانچه تعداد فالوورهای یک پیج بدون دلیل افزایش یابد، پیج مورد نظر مسدود خواهد شد.

حتما این سوال که اینستاگرام از کجا متوجه می شود که بدون دلیل، افزایش صورت گرفته، در ذهن شما ایجاد شده. چندین روش برای برای متوجه شدن این موضوع وجود دارد.

  • آیا پیج مورد نظر از شبکه تبلیغات و سیستم پروموت داخلی استفاده کرده؟
  • آیا یکی از پست های این پیج در استوری سایر پیج ها به اشتراک گذاشته شده؟ (هر نوع پست شامل عکس، ویدیو، فیلم IGTV و حتی استوری)
  • آیا ID پیج توسط سایر پروفایل ها پروموت شده؟

همچنین واقعی بودن، فعال بودن و داشتن پروفایل کامل شامل عکس و متن بایو، از جمله مواردی است که مورد بررسی قرار می گیرد. به همین دلیل پروفایل هایی که از طریق سرور فالوکمپ به لیست دنبال کنندگان پیج شما افزوده می شود، تماما واقعی و فعال بوده همچنین بسته به سفارش شما، ایرانی یا خارجی می باشند.

این ها بخشی از ساده ترین ساختار این الگوریتم است و اگر قرار باشد عملکرد این الگوریتم توسط همه کاربران اینستاگرام کشف شود که شرایط به این دشواری نمی شد.

در خرید فالوور فوری و زمانی که شما در سایت فالوکمپ یکی از پکیج های افزایش فالوور را خریداری می کنید، سفارش شما در همان لحظه و فوری در صف انجام سفارشات قرار می گیرد و بلافاصله شما شاهد فالو شدن پروفایلتان خواهید بود.

اما به دلیل وجود الگوریتمی پیچیده، چنانچه به یکباره تعداد فالوور پیج شما از لحظه سفارش به تعداد مثلا 2000 عدد اضافه شود، احتمال مسدود شدن پروفایل شما یا حداقل محدود شدن فعالیت شما در اینستاگرام وجود دارد.

از این رو سرور افزایش دهنده فالوکمپ را به گونه ای تنظیم کرده ایم تا فرآیند افزایش فالوور به گونه ای طبیعی به نظر برسد که هیچگونه آسیبی به پیج شما وارد نشود.

زمان لازم برای افزایش پس از خرید فالوور فوری

برای مثال چنانچه شما پکیج افزایش 2000 تایی را خرید کنید، مدت زمانی حدود 24 ساعت برای تکمیل سفارش شما در نظر گرفته شده که این زمان با توجه به آپدیت های اینستاگرام، متغیر خواهد بود.

خرید فالوور فوری

ما بر این باوریم که کیفیت خدمات ارائه شده توسط فالوکمپ (مرجع خرید اینستاگرام) باید به گونه ای باشد که علاوه بر جلب رضایت مشتری، وفاداری را نیز در ایشان ایجاد و باعث مراجعه مجدد و استفاده از خدمات و محصولات ما شود.

هدف از انتشار این مطلب، افزایش آگاهی مشتریانی است که تصور می کنند خرید فالوور فوری به معنی افزایش فوری و یکباره تعداد دنبال کنندگان پیج اینستاگرام این عزیزان است.

همانگونه که توضیح دادیم، سفارشات به صورت فوری وارد صف انجام قرار خواهند گرفت و با توجه به میزان سفارش شما و اینکه کدام یک از پکیج های افزایشی را خریداری نموده اید و با در نظر گرفتن سلامت پروفایل، تعداد فالوور پیج شما افزایش خواهد یافت.

پس در زمانی که به امید خرید فالوور فوری و افزایش یکباره و آنی تعداد دنبال کنندگان پیج خود، اقدام به ثبت سفارش در سایت فالوکمپ می کنید، به خاطر داشته باشید که فرآیند تکمیل سفارش، حداقل 24 ساعت زمان لازم دارد تا افزایش فالوور از دید الگوریتم اینستاگرام، طبیعی به نظر برسد.


Source: قوانین اینستا در خرید فالوور فوری

۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۷:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
لایک ارزان

آموزش گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

در این مطلب به طور کامل نحوه گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام را آموزش داده و یک راه حل فوری و سریع برای رفع مشکل قرار دادن لینک برای آن دسته از عزیزانی که آیکون مربوطه را در استوری خود مشاهده نمی کنند، ارائه می کنیم.

گذاشتن لینک در استوری

در صورت نبودن گزینه لینک در استوری:

رفع مشکل گذاشتن لینک در استوری « (کلیک کنید)

مزایای گذاشتن لینک در استوری

  • جذب ترافیک با کیفیت به سایت و تاثیر فوق العاده در سئو (Social Traffic)
  • افزایش تعداد مشترکین کانال یوتیوب (Subscribers)
  • معرفی و جذب ممبر برای کانال تلگرام
  • افزایش فروش از طریق Affiliate Marketing (همکاری در فروش)
  • افزایش قیمت تبلیغات در پیج اینستاگرام
  • ثبت نام در فرم های مختلف
  • افزایش ویو ویدیو یوتیوب

1 » اگر این امکان در استوری شما فعال باشد، زمانی که متنی تایپ می کنید یا موقعی که عکسی را می خواهید ارسال کنید، مطابق شکل زیر، یک آیکون لینک در بالای صفحه مشاهده خواهید نمود.

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام
شکل 1 – با استفاده از آیکون علامتگذاری شده، اقدام به افزودن لینک کنید تا گزینه See More پایین استوری به نمایش در بیاید.

2 » روی آیکون بزنید تا پنجره جدیدی برای گذاشتن لینک در استوری به شما نمایش داده شود. در این پنجره دو گزینه IGTV و URL را مشاهده می کنید که می بایست گزینه URL را برای قرار دادن لینک انتخاب کنید.

روش گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام
شکل 2 – انتخاب گزینه URL برای درج لینک

3 » اکنون لینک به مقصد مورد نظر که علاوه بر وبسایت می تواند موارد دیگری همچون کانال تلگرام، فیلم در یوتیوب یا آپارات، لینک های Affiliate یا همکاری در فروش و … باشد را در جعبه مربوطه قرار دهید.

دقت داشته باشید که حتما پروتکل آدرس را تعیین و برای این منظور از http یا https استفاده کنید. در غیر اینصورت اینستاگرام با نمایش خطایی مانع از قرار دادن آدرس شما خواهد شد.

نحوه گذاشتن see more در استوری
شکل 3 – نحوه صحیح گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

4 » با زدن روی Done، کار به اتمام خواهد رسید و گزینه See More در استوری شما به نمایش در می آید. اکنون از بازدید کنندگان بخواهید برای منتقل شدن به کانال تلگرام، وبسایت یا خرید یک محصول از طریق سیستم های همکاری در فروش مانند دیجی کالا و سایر سیستم های معتبر، صفحه را به سمت بالا بکشند.

قرار دادن لینک در استوری
شکل 4 – فعال شدن گزینه See More و لینک در استوری

رفع مشکل گذاشتن لینک در استوری

تنها کاربران زیر قادر به گذاشتن لینک در استوری های خود هستند. اگر آیکون مربوطه را مشاهده نمی کنید، یکی از شرایط زیر باعث ایجاد این مشکل در پیج شما شده است.

شرایط گذاشتن لینک در استوری

  • پروفایل های تایید شده (Verified) که تیک آبی دارند
  • پیج هایی که بیش از 10.000 فالوور دارند

راه حل های موجود برای رفع مشکل

برای رفع مشکل گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام یا باید پروفایل شما به تایید اینستاگرام برسد و تیک آبی دریافت کنید، یا می بایست اقدام به افزایش فالوور کنید.

  1. گرفتن تیک آبی پروسه طولانی و بسیار مشکلی است و نمی توان از آن به عنوان یک راه حل سریع برای رفع این مشکل نام برد. البته اگر می توانید تیک آبی بگیرید، حتما این کار را انجام دهید.
  2. افزایش فالوور در اینستاگرام نیز یک فرآیند طولانی و در عین حال متشکل از مجموعه فعالیت های منظم و روتین روزانه است. اگر قصد دارید به سرعت و فوری این امکان را در استوری خود فعال کنید و فاصله زیادی تا رسیدن به 10K فالوور دارید، تنها یک راه پیش روی شماست.
آموزش گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

خرید فالوور، تنها راه حل فوری

به منظور افزایش فوری تعداد فالوور در صورتی که فاصله رسیدن به 10k دنبال کننده پیج شما زیاد است، بهترین گزینه ممکن خرید فالوور از سایت فالوکمپ می باشد.

برخلاف تبلیغات منفی در زمینه خرید فالوور اینستاگرام، این روش نه تنها آسیبی به پیج و پروفایل شما نمی زند، بلکه به دلیل اینکه سرور فالوکمپ از پروفایل های فعال ایرانی و همچنین اکانت های واقعی اینستاگرام برای افزایش فالوور پیج شما استفاده می کند، باعث ایجاد تعامل بیشتر نیز خواهد شد.

در خرید فالوور از فالوکمپ، نکات زیر را رعایت کنید تا سریع تر به نتیجه برسید

  • در صورتی که سفارش خود را در فالوکمپ ثبت نمودید، تا رسیدن به 10k، مابقی سفارشات خود را از طریق این سایت انجام دهید.
  • از خرید همزمان چند پکیج خودداری نموده و صبر کنید تا افزایش از طریق پکیج اول تکمیل شود سپس اقدام به خرید پکیج بعدی کنید.
  • خرید 2 پکیج 4000 تایی و 1 پکیج 2000 تایی فالوور ایرانی را به منظور فعال نمودن و گذاشتن لینک در استوری به شما پیشنهاد می کنیم.

۲۷ تیر ۹۸ ، ۱۵:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
لایک ارزان

4 روش ساده برای افزایش بازدید استوری

اینستاگرام با بردن استوری به اکسپلور، کاربران خود را شگفت زده کرد. بله اکنون Story های شما، شانس دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام را دارند. در این مطلب 4 روش ساده برای افزایش بازدید استوری را با شما به اشتراک می گذاریم.

حالا با ورود به اکسپلور، استوری وارد مرحله جدیدی شده. این یعنی یک کانال بسیار قدرتمند، به کانالهایی که افراد و کاربران مختلف قادر به مشاهده Story شما بوده اند، اضافه شده.

افزایش بازدید استوری

قبل از ورود به اکسپلور کاربران از طرق زیر قادر به مشاهده استوری های شما بودند

  • فالوور شما بوده و از طریق فید.
  • مستقیما وارد پروفایل شما شوند و در صورتی که حتی فالوور شما نباشند و پیج شما عمومی (Public) باشد.
  • تصادفی و در حین مرور استوری ها.
  • مرور هشتگ ها.
  • مرور موقعیت ها (Location).

و اکنون بازدید استوری های شما از طریق بخش جذابی در اینستاگرام به نام اکسپلور (Explore)…

البته به دلیل اینکه این اتفاق به تازگی رخ داده نمی توان قطع به یقین درباره روش هایی که باعث ورود Story به اکسپلور خواهد شد، راهکاری ارائه نمود و در این مقاله بیشتر تمرکز روی 4 روش افزایش بازدید استوری است که بخوبی جواب می دهد.

استفاده از هشتگ در Story

بسیاری از کابران در اینستاگرام، هشتگ های خاصی را دنبال می کنند یا در موارد خاص، هشتگ خاصی را بررسی می کنند. زمانی که شما هشتگی را در اینستاگرام جستجو می کنید، پست هایی که از آن هشتگ استفاده کرده اند را همانند صفحه اکسپلور مشاهده می کنید.

در بالای صفحه نیز می توانید با زدن روی تصویر شاخصی که بنا به تشخیص اینستاگرام و بر اساس الگوریتم هایی که دارد، بعنوان تصویر شاخص یک هشتگ انتخاب شده، استوریهایی که از هشتگ مذکور استفاده کرده اند را بازدید کنید.

هشتگ ترند (Trend)

ترند در شبکه های اجتماعی چیزی شبیه به بحث داغ در جامعه ایست که در آن زندگی می کنیم. برای مثال این روزها رئیس جمهور آمریکا به عنوان یک شخصیت مضحک مورد تمسخر کاربران ایرانی در اینستاگرام قرار دارد.

و هشتگ #ترامپ به عنوان ترند در این شبکه اجتماعی توسط کاربران ایرانی برای پست هایی که به اشکال مختلف در مورد این شخصیت منتشر می شوند، مورد استفاده قرار می گیرد.

موقعیت شناسی در استفاده از هشتگ در Story ها، و بهره گیری از هشتگهای ترند روز، می تواند به افزایش بازدید استوری های شما کمک کرده و ویو آن را بالا برده حتی باعث جذب فالوور شود.

استفاده از لوکیشن (Location)

یکی دیگر از روش های ساده اما کاربردی در جهت افزایش بازدید استوری اینستاگرام، استفاده از موقعیت مکانی یا همان لوکیشن (Location) است. همانند هشتگ، در زمان مرور پست هایی که توسط منتشر کننده موقعیت گذاری شده، تصویر شاخصی شامل استوری هایی که از یک موقعیت مکانی در آنها استفاده شده، قابل روئیت می باشد.

بسیاری از کاربران اینستاگرام، تمایل دارند تا پست های بر اساس موقعیت جغرافیایی را مرور و استوری های مرتبط با آن لوکیشن خاص را نیز مشاهده نمایند. استفاده از Location نیز می تواند به افزایش بازدید استوری شما کمک نماید.

منشن (Mention)

یکی از گزینه های Story، امکان منشن یا مورد خطاب قرار دادن سایر کاربران اینستاگرام می باشد. استفاده از این گزینه چنانچه با خلاقیت تلفیق شود می تواند، آمار ویو استوری شما را افزایش دهد.

منظور از خلاقیت استفاده از روش های خلاقانه در بکارگیری از گزینه Mention در استوری است. برای مثال شما پیجی برای فروش تی شرت در اینستاگرام دارید. شخصی با تعداد فالوور بالا، یکی از تی شرت های شما را خریداری و پستی منتشر کرده که در آن تی شرتی که از شما خریداری کرده را به تن دارد.

زمانی که ایشان را منشن می کنید، به احتمال بسیار زیاد از Story شما بازدید می کند. همین کافی است تا اینستاگرام استوری شما را به فالوور ها و کاربرانی که به شکلی با پیج ایشان در ارتباط هستند، پیشنهاد دهد.

خرید بازدید

یکی از محصولات فالوکمپ که طرفداران زیادی دارد، بازدید استوری اینستاگرام می باشد. چرا که عملکرد این محصول به دلیل واقعی بودن ویو های ارسالی و با استفاده از پروفایل های فعال، علاوه بر افزایش بازدید در همان دقایق اولیه پس از خرید، باعث می شود تا ایمپرشن استوری شما نیز افزایش یابد.

هرچه میزان ایمپرشن بیشتر شود، احتمال بازدید از استوری شما نیز بیشتر خواهد شد و چنانچه بازدید ها از سمت کاربرانی باشد که پروفایلی فعال و واقعی دارند، دامنه افزایش بازدید گسترده تر می شود.

4 روش ساده برای افزایش بازدید استوری

پس از خرید بازدید استوری اینستاگرام از فالوکمپ، با مشاهده آمار هیجان زده خواهید شد. افزایش چشمگیر ایمپرشن و به تبع آن افزایش بازدید از استوریها، چنان محبوبتی را به این محصول داده که آن را در لیست پر فروش ترین محصولات مشاهده می کنیم.

لازم به ذکر است که به دلیل استفاده فالوکمپ از سرورهای اخصاصی افزایش دهنده اینستاگرام، علاوه بر ارائه قیمت ارزان این محصول، سفارشات به صورت فوری و آنی وارد مرحله اجرا می شوند.


ُSource: چهار روش ساده برای افزایش بازدید استوری

۲۵ تیر ۹۸ ، ۱۰:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
لایک ارزان

ساده ترین روش افزایش فالوور

هر چه ار تولد اینستاگرام فاصله می گیریم، اهمیت داشتن تعداد زیاد دنبال کننده پررنگ و پررنگ تر می شود. در این مقاله ساده ترین روش افزایش فالوور اینستاگرام را معرفی می کنیم.

اساسا موفقیت در این شبکه اجتماعی بر پایه ارتباطات شکل می گیرید. هر چه شبکه ارتباطی شما مستحکم تر و وسیع تر باشد، احتمال رسیدن به اهدافی که بواسطه آنها در اینستاگرام حضور دارید، افزایش خواهد یافت.

افزایش فالوور

از این رو اکثریت قریب به اتفاق افرادی که به اشکال مختلف در این رسانه اجتماعی اقدام به ایجاد پروفایل در جهت راه اندازی پیج اینستاگرام می کنند، یک هدف مشترک را دنبال کرده و آن هدف چیزی نیست جز گسترش شبکه ارتباطی خود.

همه این افراد به دنبال ساده ترین روش افزایش فالوور هستند. زمان برایشان مهم و اکثرا بودجه های محدودی را در اختیار دارند. حتی شرکت های بزرگی که از اینستاگرام بعنوان یک ابزار برای ارتباط با مخاطبین خود و همچنین معرفی خدمات و محصولات خود استفاده می کنند نیز، بودجه محدودی برای حضور در فضای مجازی در اختیار دارند.

از طرفی، مدیران اینستاگرام، هربار آپدیت جدیدی ارائه و کل فرایند افزایش فالوور که عمدتا بصورت تجربی در اختیار به اصطلاح متخصصین این حوزه قرار دارد را شخم زده و مجددا آنها را وارد مرحله آزمون و خطا می کنند.

اگر شما نیز از اینستاگرام برای اهداف تجاری بهره می گیرید، به خوبی با دشواری های موجود در راه گسترش شبکه ارتباطی خود با مخاطبین هدف آشنا هستید و می دانید که به این سادگی ها نمی توان در زمانی کوتاه تعداد دنبال کنندگان پیجتان را افزایش دهید.

اگر این چنین بود و شما در کمتر از 100 ساعت می توانستید تعداد دنبال کنندگانتان را حدود 10 هزار تا بالا ببرید، اکنون دست به دامن گوگل برای یافتن ساده ترین روش افزایش فالوور نمی شدید.

ساده ترین روش افزایش فالوور چیست؟

به عنوان فعال اینستاگرامی تقریبا از همان ابتدای ظهور این شبکه اجتماعی در ایران، انواع و اقسام روش ها برای گسترش ارتباطاتم با مخاطبین هدفم را آزمودم. اینکه چگونه تعداد دنبال کنندگانم را افزایش دهم، چگونه کپشنی بنویسم که علاوه بر جذب فالوور، افرادی که پست هایم را مشاده می کنند را وادار به عکس العمل نماید و باعث شود لایک و کامنت پست هایم افزایش یابد و در کل Engagement پیج اینستاگرام مرا بالانس کند.

به واقع زمان زیادی را صرف این آزمون و خطاها کردم و اتفاقا به نتایج خوبی هم رسیدم. بدون هیچ ادعایی اکنون خودم را بعنوان یک متخصص تمام عیار می شناسم. چرا که بیش از 6 سال، شبانه روزم را در اینستاگرام گذارندم.

برای من، روش های مختلفی برای افزایش فالوور وجود دارد. ولی برای افراد غیر متخصص یا تازه وارد، افرادی که بودجه محدودی در اختیار دارند و توانایی پرداخت هزینه های سرسام آور به شرکت ها و افراد به اصطلاح متخصص را ندارند، آن دسته از عزیزانی که زمان برایشان اهمیت دارد و کلا افرادی که قصد دارند تا در کوتاه ترین زمان ممکن، با هزینه های ارزان و به صورت فوری تعداد دنبال کنندگانشان در اینستا را افزایش دهند، تنها یک روش وجود دارد.

ساده ترین روش افزایش فالوور برای این دسته از دوستان، خرید فالوور است. در مورد این روش ساده حرف و حدیث های زیادی وجود دارد که با در نظر گرفتن منافع شخصی، این روش افزایش فالوور را مردود اعلام کرده و از آن به عنوان یک راه کاملا اشتباه یاد می کنند.

روش های ساده را دست کم نگیرید

از آنجا که به کارآفرینی علاقه زیادی دارم، در همایش های مربوط به این حوزه شرکت می کنم. یکبار سخنران داستان جالبی تعریف کرد. اگر شما هم علاقمند هستید این داستان را مطالعه کنید تا به نتیجه گیری نهایی برسیم.

کارخانه ای در ایران که انواع کیک صنعتی را تولید می کرد، در پی تماس های مختلف از سراسر ایران متوجه شد که در بسته های مادر که 24 عدد کیک در هر کدام قرار داشت، چندین بسته خالی است.

پس از دریافت این بازخوردها بلافاصله خط تولید را بررسی کردند و متوجه شدند خط تولید دارای ایرادی است که منجر به این اتفاق می شود. آنها از چندین متخصص ایرانی برای رفع این ایراد کمک گرفتند و متاسفانه به نتیجه ای نرسیدند.

بالاجبار با شرکت آلمانی تماس گرفتند تا برای رفع این ایراد بزرگ، متخصصین خود را به ایران اعزام کند. پس از بررسی خط تولید توسط متخصص شرکت آلمانی و بازگشت ایشان به آلمان، شرکت، پیش فاکتوری با مبلغ بسیار بالایی دریافت کرد. شرکت آلمانی اعلام کرده بود رفع ایراد خط تولید، چندصد هزار مارک، هزینه بر می دارد.

یکی از پرسنل خط تولید، به مدیران شرکت گفت در صورتی که پاداشی برای من در نظر بگیرید، من به ارزان ترین شکل ممکن، این ایراد را برطرف می کنم. مدیران شرکت قبول کردند و کارگر تنخواه اندکی از بخش مالی برای تهیه ابزار لازم دریافت نمود.

پس از چند ساعت، کارگر خط تولید اعلام کرد که ایراد به کلی برطرف شده و جعبه های مادر فاقد بسته های خالی از کیک هستند. مدیران با تعجب به انبار رفتند و در کمال ناباوری متوجه شدند که کارگر خط تولیدشان کاری کرده کارستان!

بلافاصله به سالن تولید رفتند. آنها تنها یک پنکه ساده را مشاهده کردند. پنکه مقابل نوار نقاله قرار داده شده بود و بسته های خالی را به دلیل سبک بودن از روی نوار خارج می کرد که باعث می شد تنها بسته های پر وارد جعبه های مادر شوند. به همین سادگی…

چرا خرید ساده ترین روش افزایش فالوور است؟

این داستان را بازگو کردم تا مقاله ام را با نتیجه گیری مطلوبی به پایان برسانم. شرکت آلمانی را با یک شخص به اصطلاح متخصص اینستاگرام یا یک شرکت مثلا دیجیتال مارکتینگ مقایسه کنید.

آنها به دنبال افزایش درآمد و کسب منفعت خود هستند. از این رو از هر ابزاری برای سرکوب روش های ساده که علاوه بر ارزان بودن، کارآمد نیز هستند استفاده می کنند. با ارائه مشاوره های رایگان، برگزاری سمینار و همایش رایگان و جدیدا وبینارهای رایگان، روش های ساده را همچون غولی خشمگین، مقابل شما ظاهر می کنند.

ساده ترین روش افزایش فالوور

البته همانگونه که عرض کردم، روش های متنوعی برای افزایش فالوور وجود دارد ولی قطعا شما به دنبال یافتن ساده ترین روش افزایش فالوور، اکنون در حال مطالعه این مقاله هستید و من هم با توجه به نیاز شما، این مقاله را منتشر می کنم.

چنانچه از طریق فالوکمپ اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کنید، این تضمین وجود دارد پروفایل هایی که بعنوان فالوور ایرانی به پیج شما اضافه خواهند شد، کاملا واقعی و فعال بوده لذا هیچ آسیبی به پیج شما نخواهند زد.

در انتها به جرأت اعلام می کنم برای افرادی که قصد دارند به صورت فوری، سریع و ارزان تعداد دنبال کنندگان پیج خود را بالا ببرند و از طرفی بودجه محدود داشته و فاقد تخصص لازم در این زمینه می باشند، خرید، ساده ترین روش افزایش فالوور اینستاگرام می باشد.


Source: ساده ترین روش افزایش فالوور

۲۳ تیر ۹۸ ، ۱۸:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
لایک ارزان

دوپامین و ارتباط آن با خرید لایک اینستاگرام !

در این مقاله قصد داریم درباره خرید لایک اینستاگرام و تاثیر آن روی مغز انسان صحبت کنیم. بر اساس نتایج تحقیقات انجام شده توسط محققان روانشناسی، رابطه مستقیمی بین لایک و ترشح هورمون دوپامین در مغز انسان وجود دارد.

آنها به این نتیجه رسیدند افرادی که در پیج اینستاگرام خود پست منتشر می کنند، زمانی که میزان لایک پست آنها افزایش می یابد، در همان زمان نیز هورمون دوپامین در مغز این افراد ترشح شده و حس لذت و شادمانی به آنها دست می دهد.

خرید لایک اینستاگرام

دوپامین، یکی از هورمون های مهم مغز به شمار می آید که علاوه بر کنترل حرکات بدن، حس شادی و لذت را به انسان می دهد. جدای از اینکه کاربران عادی و کسب و کارهایی که از این شبکه اجتماعی بعنوان یک ابزار رایگان و در عین حال موثر و کارآمد برای بازاریابی محصولات و خدمات خود استفاده می کنند، افزایش لایک، هدف اصلی آنهاست.

خرید لایک و میزان رضایت کارفرما

پیج های کسب و کار و همچنین پروفایل افراد مشهور که فرصت مدیریت پیج خود را ندارند، عموما توسط ادمین ها اداره می شود. ادمین ها به خوبی می دانند شرط بقای آنها بعنوان ادمین و بواسطه آن کسب درآمد از مدیریت پروفایل های اینستاگرامی، افزایش لایک و فالوور پیجی است که مدیریت می کنند.

از طرفی ادمین های حرفه ای که به صورت تخصصی در این شبکه اجتماعی فعال هستند، به خوبی از تاثیر افزایش لایک پست هایی که در پروفایل کارفرمایان خود منتشر می کنند، مطلع هستند.

این افراد می دانند که افزایش لایک پست ها، باعث شادی و لذت کارفرما و در نتیجه ادامه دریافت حقوق به ازای مدیریت پیج ایشان خواهد شد. از این رو هر بار که پستی را منتشر می کنند، اقدام به خرید لایک کرده تا عاملی برای ترشح دوپامین در مغز کارفرمای خود بوده و میزان رضایت ایشان را افزایش دهند.

البته اینکار می بایست با دقت انجام شود که صاحب پیج، متوجه استفاده ادمین از روشی که باعث افزایش لایک شده، نشود. میزان لایک خریداری شده باید متناسب با تعداد فالوور های آن پیج باشد. یا اینکه اگر پیج ایرانی است، حتما لایک ایرانی خریداری کنند.

آیا خرید لایک نیز باعث ترشح دوپامین می شود؟

توضیحاتی که دادم در ارتباط با پیج های افراد مشهور و کسب و کارها بود. اما یک واقعیت نیز وجود دارد. کاربران معمولی اینستاگرام که فالوور زیادی ندارند نیز از این روش برای افزایش لایک پست خود استفاده می کنند.

دوپامین و ارتباط آن با خرید لایک اینستاگرام !

یکی از دلایل خرید لایک توسط کاربران عادی، مهم جلوه دادن خود نزد دوستان و افرادی است که وی را فالو می کنند. اما به جرأت مهم ترین عامل، حس خوبی است که پس از مشاهده تعداد لایک های پست خود به آنها دست می دهد.

این کاربران با اینکه متوجه گول خوردنشان توسط خودشان هستند، اما با اینکار حس لذت را تجربه می کنند. و تنها عاملی که آنها را معتاد به خرید لایک می کند، ترشح دوپامین پس از استفاده از این روش برای افزایش محبوبیت پست هایشان است.

برای آنها نوع پست تفاوتی ندارد. منظورم این است که تفاوتی نمی کند پستی که در پیجشان منتشر می کنند، تصویر یا عکس باشد یا فیلمی یک دقیقه ای و یا حتی یک ویدیو که در کانال IGTV خود قرار داده اند.

خرید لایک برای همه این موارد منجر به ترشح دوپامین در مغزشان و تجربه حس رضایت از خود و همچنین شادی و لذت می شود. به همین دلیل است افرادی که این بازار را شناسایی می کنند، به طرز اعتیاد آوری، مشتری دائم محصولات موجود در آن می شوند به طوری که روزانه و حتی چندین بار در روز، اقدام به خرید لایک می کنند.


Source: دوپامین و ارتباط آن با خرید لایک اینستاگرام !


۲۱ تیر ۹۸ ، ۱۴:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
لایک ارزان

آماری که پس از خرید بازدید (ویو) باید بررسی کنیم

یکی از روش هایی که می توان از کیفیت سرویس افزایش ویو ارائه شده توسط فالوکمپ اطمینان پیدا کرد، بررسی آمار یا Insights اینستاگرام پس از خرید بازدید از این سایت می باشد.

همانگونه که می دانید، چنانچه شما پروفایل پیج اینستاگرام خودتان را به Business تغییر داده باشید، امکانات آماری کاربردی در اختیار شما قرار گرفته شده که علاوه بر آمار کلی مانند میزان بازدید از پروفایل، جنسیت فالوور (دختر یا پسر)، سن و …، به ازای هر ویدیو که به صورت پست معمولی یا بعنوان فیلم در پیج و کانال IGTV خود منتشر می کنید نیز، آمار جداگانه ای در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

آماری که پس از خرید بازدید (ویو) باید بررسی کنیم

برای مثال، چند نفر به واسطه بازدید از ویدیو شما، مستقیما به پروفایلتان آمده و پیج شما را مشاهده کرده اند. یا اینکه این ویدیو باعث جذب چند فالوور به پیج شما شده. توجه داشته باشید که محتوای جذاب، همیشه بعنوان معتبرترین و ارزان ترین روش افزایش فالوور می باشد.

ویو بیشتر از میزان خرید

اولین بخشی که پس از خرید بازدید اینستاگرام (از فالوکمپ) می بایست مورد بررسی قرار دهید، تعداد Views یا همان ویو می باشد. این عدد باید با میزان خرید شما برابری کند.

نکته قابل توجهی که در مورد این سرویس فالوکمپ وجود دارد، افزایش بازدید، بیش از میزان سفارش شماست. به عنوان مثال، اگر شما پکیج 1000 تایی را خریداری کنید، حدود 200 الی 500 و در برخی موارد حتی دو برابر (1000 ویو) مقدار سفارش خود، بازدید دریافت می کنید.

Insights ویدیو پس از خرید بازدید

بخش بعدی در آمار ویدیو، Impressions می باشد. ایمپرشن بیانگر تعداد کل دیده شدن فیلم شما است. یعنی شامل افرادی که هیچ عکس العملی به پست شما نداشته اند نیز می شود.

اجازه دهید تا کمی بیشتر در مورد Impressions توضیح دهم. قطعا شما پس از ورود به اینستاگرام علاوه بر مشاهده پست های فید یا خانه که شامل فیلم و عکس های پروفایل هایی است که دنبال می کنید، زمانی کوتاه یا طولای مدت را در بخش Explore این شبکه اجتماعی می گذرانید.

ایمپرشن چیست

در زمانی که صفحه را به بالا می کشید و محتوای موجود در اکسپلور که ترکیبی است از عکس و فیلم و ویدیو IGTV و جدیدا لایو های ذخیره شده، تنها پستی را تپ می کنید که برای شما جذاب است.

ولی در حینی که صفحه را به بالا می کشید و در حال مرور هستید، فیلم و عکس هایی هستند که یا از دید شما پنهان مانده اند یا دیده اید و خوشتان نیامده در نتیجه از آنها عبور کرده اید.

این حرکت شما، باعث افزایش Impressions ویدیو و تصاویری که رد کرده اید خواهد شد ولی به دلیل اینکه عکس العملی به آنها نشان نداده اید، Reach را افزایش نمی دهد.

بازدید پروفایل (Profile Visit)

آمار بعدی، بررسی میزان بازدید از پروفایل (Profile Visit) شماست. چند نفر بواسطه این ویدیو، پیج اینستاگرام شما را مورد بازدید قرار داده اند. که خوب هر چه تعداد بیشتر باشد، علاوه بر اینکه بیانگر کیفیت و جذابیت محتوای فیلم شماست، تاییدی است بر کیفیت سرویسی که از فالوکمپ خرید کرده اید.

از اکسپلور From Explore

این مهم ترین قسمتی است که با آن کار داریم. زیر ایمپرشن، اینستاگرام اعلام می کند که از چه طرقی Impression افزایش یافته. یکی از ردیف های آماری، From Explore می باشد.

خرید بازدید اینستاگرام

شما هم به خوبی می دانید که ورود به اکسپلور و دیده شدن در این قسمت، آرزوی هر کاربر فعال اینستاگرام است. پس از خرید بازدید از فالوکمپ به این قسمت بخوبی توجه کنید. مطمئنم هیجان زده می شوید زمانی که می بینید آمار به گونه ایست که شما انتظار داشته اید.

مشتاقانه منتظر بازخورد خریدی که از فالوکمپ داشته اید و موجب افزایش ویو فیلم شما و نزدیک تر شدن به هدفتان شده، هستیم.


Source: آماری که پس از خرید بازدید (ویو) باید بررسی کنیم

۱۹ تیر ۹۸ ، ۰۰:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
لایک ارزان

جشن فالوور پس از خرید فالوور اینستا

فلسفه جشن فالوور چیست؟ با این مقاله همراه شوید تا به شما بگویم چگونه با استفاده از روش خرید فالوور برای افزایش دنبال کنندگان پیج خود در اینستاگرام، ضمن برپایی یک جشن خبر ساز، بازدید پروفایل خود را افزایش دهید.

از همان ابتدا که شبکه های اجتماعی که امروز از محبوبیت بالایی برخوردارند، پا به دنیای مجازی گذاشتند و اکنون به صورت اجتناب ناپذیری بخشی از زمان کاربرانشان را در اختیار خود گرفته اند (طبق آمار به طور میانگین هر فرد روزانه 2 ساعت و 30 دقیقه از زمان خود را در این پلتفرم ها سپری می کند)، جذب مخاطب یا فالوور، بزرگترین انگیزه حضور در شبکه های اجتماعی بود.

جشن پس از خرید فالوور

این موضوع به قدری جذابیت داشت که کاربران دست به هر ترفندی می زدند تا تعداد دنبال کنندگان خود را افزایش دهند. بزرگترین انگیزه آنها “پول” بود. چرا که خدمات و محصولاتشان در معرض دید هزاران نفر انسان واقعی قرار می گرفت.

این روند پس از بیش از 10 سال هنوز ادامه دارد و تنها موردی که تغییر می کند، رفتار کاربران می باشد. تغییر رفتار کاربران باعث شده تا شیوه های جذب آنها نیز خلاقانه تر شود.

فلسفه جشن فالوور چیست؟

یکی ترکیبی می زند پررو، یکی می رقصد و دیگری دابسمش اجرا می کند و همه یک هدف دارند. همه آنها به شیوه های مختلف و بعضا کلیشه ای که معروف ترین کلیشه، تبلیغات است، در حال کسب درآمد هستند. پس هر چه فالوور بیشتری داشته باشند، درآمد آنها نیز افزایش خواهد یافت.

در دنیای واقعی، زمانی که حقوق شما افزایش می یابد، با یک جعبه شیرینی به خانه رفته و جشن کوچکی را با همسرتان برپا و از او بخاطر فراهم آوردن شرایطی که باعث پیشرفت شغلی و افزایش حقوق شما شده، سپاسگذاری می کنید.

این نمونه رفتار در شبکه های اجتماعی خصوصا اینستاگرام، با نام جشن فالوور ظاهر می شود. شما از دنبال کنندگان خود بابت اینکه شما را فالو کرده اند و عملا عامل پیشرفت شما در این فضا هستند، سپاسگزاری می کنید.

آیا می توان پس از افزایش فالوور به روش خرید نیز جشن گرفت؟

اشتباهی که باعث شده تا بسیاری از کسب و کارها زمان ارزشمند و طلایی خود را در اینستاگرام از دست بدهند، ارزش دادن به صحبت های خارج از تجربه افرادی است که خود را در هر زمینه ای خصوصا شبکه های اجتماعی صاحب سبک می دانند. گویی مشاور ارشد “مارک زاکربرگ” در ایران هستند.

این افراد بدون کوچکترین آگاهی نسبت به روش های کارآمد توسعه یک کسب و کار فردی یا سازمانی در شبکه های اجتماعی خصوصا اینستا، به شدت تاکید بر ناکارآمدی روش خرید فالوور دارند.

یک آگاهی ساده اما مهم

یک آگاهی به شما بدهم و سپس ادامه می دهیم. همگی ما یک مرورگر روی تلفن هوشمند خود داریم. اکثر ما، پس از اجرای مرورگر، در اولین قدم وارد موتور جستجوی گوگل می شویم. مگر اینکه سایتی خاص را مدنظر داشته باشیم.

برای اینکه ببینید چقدر تقاضا در یک حوزه خاص وجود دارد، کافی است یک کلمه در آن حوزه را جستجو کنید. برای مثال، همین خرید فالوور. این عبارت را سرچ کنید. هم به فارسی و هم به انگلیسی که می شود Buy Instagram Followers.

اولین موردی که باید بررسی کنید، میزان تبلیغاتی است که گوگل به شما نمایش می دهد. قطعا همین الان این کار را انجام دادید و برگشتید تا ادامه مطلب را مطالعه کنید.

مشاهده فرمودید؟ سه خط اول گوگل و سه خط آخر گوگل تبلیغ سایت هایی است که در زمینه ارائه محصولات اینستاگرام فعال هستند. به عنوان ها دقت کردید که؟ دومین مورد عنوان ها هستند.

این بازار به قدری داغ و پر تقاضاست که باعث شده تا از عناوین جذابی که در آنها از عبارت های

برای جذب افراد استفاده شده، بهره بگیرند.

اکنون از شما می خواهم کمی تامل کنید. اگر خرید فالوور روشی است ناکارآمد، پس چرا این حجم از تقاضا که باعث ایجاد بازاری با تراکنش های میلیاردی شده است، وجود دارد؟

آیا اگر این روش، روش اشتباهی بود و نتیجه ای را عاید صاحبان پیج ها نمی کرد، این بازار به این داغی بود؟ فکر می کنم آگاهی لازم را به شما داده باشم. این آگاهی برای بررسی سایر بازارها نیز کاربرد دارد.

فالوور یکی از مواردی است که در این بازار معامله می شود، خرید لایک و همچنین خرید ویو نیز به گستردگی آن افزوده.

در پاسخ به این سوال که آیا می توان به روش افزایش از طریق خرید فالوور نیز جشن گرفت؟ به جرات می گویم بله. جشن فالوور خود را با اعتماد به نفس بالا بر پا کنید.

بسیاری از پیج های معروف ایرانی که میلیون ها دنبال کننده دارند، در ابتدای فعالیتشان بخش اعظمی از دنبال کنندگان خود را خریده و اتفاقا جشن گرفته اند و هنوزم که هنوزه در حال انجام این کار هستند.

به نظر شما و با توجه به توضیحاتی که دادم، آیا استفاده از این روش برای افزایش تعداد دنبال کنندگان یک پیج در اینستاگرام اشتباه است؟ نظرتان را زیر این مطلب کامنت کنید.

زمان جشن و چگونگی خبرساز شدن

این جشن را زمانی که به 10K یعنی 10000 فالوور رسیدید برگزار کنید اما ساده. زمانی که به 50K رسیدید کمی پر رنگ تر جشن بگیرید. پس از آن 100K به 100K جشن گرفته و خود را آماده جشن 1M کنید.

هر چه خلاقیت دارید رو کنید. چرا که هر بار جشن می گیرید، تعداد فالوورهای شما بیشتر شده و افراد بیشتری شما را خواهند دید. از روش های خلاقانه بهره بگیرید تا شما را به اشتراک بگذارند و به اصطلاح خبر ساز شوید.

آی دی پیج خود را روی تصویر یا ویدیو حک کنید تا کاربران اینستاگرام با مشاهده پست جذابی که از شما به اشتراک گذاشته شده، مستقیما وارد پروفایلتان شوند. این کار باعث افزایش آمار بازدید از پروفایل شما خواهد شد که مورد علاقه الگوریتم اینستا نیز هم هست.


Source: آیا می توان پس از خرید فالوور جشن گرفت؟

۱۶ تیر ۹۸ ، ۱۸:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
لایک ارزان

خرید فالوور و افزایش لایک

یک سوال مشترک بین افرادی که قصد خرید فالوور برای افزایش دنبال کنندگان پیج اینستاگرام خود دارند، مطرح است. آیا پس از خرید، تعداد لایک پست های پیج نیز افزایش می یابد؟

برای پاسخ به این سوال بهتر است ابتدا با نحوه عملکرد سرور فالوکمپ آشنا شوید. اینکه اساسا به چه شکل تعداد دنبال کنندگان پیج شما را افزایش می دهیم، کلید اصلی پاسخ به این سوال مهم که در ذهن صاحبان پیج های اینستاگرام وجود دارد می باشد.

تاثیر خرید فالوور بر افزایش لایک


همانگونه که در پست ها و مقالات قبلی کخ منتشر شد اشاره کردیم، فالوکمپ با در اختیار داشتن یک سرور برای میزبانی اپلیکیشن خود که توسط هزاران کاربر روزانه در حال استفاده می باشد، شبکه ای از پروفایل های فعال و ایرانی اینستاگرام را نیز در اختیار دارد.

این اپلیکیشن مستقیما به صفحه ای در سایت که شما می توانید از طریق آن اقدام به خرید فالوور در قالب پکیج های 1000، 2000، 3000 و 5000 تایی کنید، متصل بوده و زمانی که درخواست شما از طریق این صفحه ثبت شود، به صورت خودکار دستور افزایش فالوورهای پیج اینستای شما با توجه به پکیج خریداری شده صادر و به صورت فوری و اتوماتیک، به هر تعداد که خریداری نموده اید به پیج شما افزوده می شود.

از آنجا که کاربران حاضر در این اپلیکیشن، تماما ایرانی بوده و بعنوان پروفایل فعال در حال فعالیت می باشند، باید انتظار داشت که فالوورهای خریداری شده، ایرانی، فعال و واقعی هستند. که اینگونه نیز هست.

برای اثبات این موضوع، پس از اینکه سفارش شما انجام شد، تعداد فالوورهایی که فالوکمپ به پیج شما اضافه نموده را برای مدت کوتاهی با رفرش نمودن صفحه اینستای خود، رصد کنید.

همانگونه که میبینید، تعداد کمی از فالوورها، ریزش پیدا کرده اند. دلیل این ریزش، واقعی بودن فالوورهایی است که به صفحه اینستاگرام شما اضافه کرده ایم. پیشنهاد می کنیم مطلب : خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش را مطالعه کنید…

تاثیر خرید فالوور بر افزایش لایک

با توجه به توضیحاتی که داده شد، پاسخ به این سوال که آیا پس از خرید فالوور، تعداد لایک افزایش می یابد؟ را می توان به گونه ای مطرح نمود که درک آن به راحتی امکان پذیر باشد.

زمانی که صحبت از فالوور واقعی می کنیم، منظور یک انسان واقعی است که با اکانت پروفایل اینستاگرام خود در این شبکه اجتماعی مشغول به گشت و گذار می باشد.

همانند شما که با دیدن یک پست و در صورتی که از آن خوشتان بیاید، آن پست را لایک می کنید، پروفایل های واقعی نیز تنها در صورتی یک پست را لایک می کنند که مورد پسندشان باشد.

پس از اتمام سفارش افزایش فالوور، می توانید برای مشاهده تاثیر آن بر روی میزان افزایش لایک، یک پست در پیج خود منتشر کنید. بسته به نوع پست، محتوایی که تصویر یا ویدیو دارد، کپشن یا توضیحی که برای پست خود داده اید، ممکن است واکنش های متفاوتی را شاهد باشید.

با در نظر گرفتن توضیحات قبل، نباید انتظار داشت که تمام دنبال کنندگان پیج ما، این محتوا یا پست را پسند کنند. پس می توان گفت، تنها آن دسته از فالوورهایی که پست آخر مورد پسندشان بوده، آن را لایک می کنند.

پاسخ نهایی : بله، خرید فالوور باعث افزایش تعداد لایک می شود.

Source: خرید فالوور اینستاگرام و تاثیر آن در افزایش لایک

۱۴ تیر ۹۸ ، ۰۲:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
لایک ارزان

سایت افزایش بازدید استوری

به دنبال سایت افزایش بازدید استوری وارد این صفحه شدید. قبل از معرفی ارزان ترین سایتی که می توانید به صورت آنلاین و فوری اقدام به خرید بازدید استوری کنید، لازم است نکاتی را مورد توجه قرار دهید.

قطعا پیج شما در اینستا، ایرانی بوده و مخاطبین صفحه و پروفایل شما یا همان فالوور های پیجتان، از ایران هستند. نکته بسیار مهمی که در این زمینه وجود دارد، افزایش ارزان با استفاده از اکانت های ایرانی و فعال که از دید اینستاگرام و همچنین سایر کاربران این شبکه اجتماعی واقعی به نظر می رسند است.

سایت افزایش بازدید استوری

اگر می خواهید استوری شما توسط اینستا به کاربران ایرانی فعال در آن پیشنهاد شود، می بایست در هنگام ثبت سفارش در سایت افزایش بازدید استوری، به ملیت بازدیدکنندگان توجه داشته باشید.

نکته بعدی در افزایش بازدید Story ، فعال بودن پروفایل کاربرانی است که از طریق معتبرترین و ارزان ترین سرور سریع و قدرتمند برای شما ارسال می شود.

هرچه این پروفایل های ایرانی فعال تر باشند، اینستاگرام استوری شما را به افراد بیشتری پیشنهاد می کند که این مورد علاوه بر افزایش بازدید باعث افزایش فروش خدمات و محصولات شما در این رسانه اجتماعی محبوب در ایران نیز می شود.

جدای از اینکه ارزان بودن خرید بازدید استوری یک حسن برای خریداران این محصول از مرجع خرید محصولات اینستاگرام است، واقعی و فعال بودن اکانت ها نیز حسن بزرگی به حساب آمده لذا به گسترش و موفقیت کسب و کار شما در اینستا کمک بسزایی می کند.

خرید بازدید استوری ارزان

بسیاری از افراد را مشاهده کرده ایم که همیشه به دنبال کمیت هستند تا کیفیت. همیشه ارزان بودن یک محصول از کیفیت آن برای این دسته از افراد اهمیت بیشتری دارد.
البته که ارزان بودن یک حسن به حساب می آید اما در کنار کیفیت خدمات و محصولاتی که خریداری می کنیم. یعنی ابتدا کیفیت لازم را بسنجیم و چنانچه قیمت بازدید استوری ارزان هم بود که چه بهتر.
در حال حاضر خرید از ارزان ترین سایت فروش استوری، این امکان را به ما می دهد که علاوه بر خریدی با هزینه مناسب، استوری ما به اکسپلور نیز برود که این خود به تنهایی یک قابلیت بسیار بزرگ است.

ایرانی

در سایتی که برای افزایش بازدید استوری به شما معرفی می کنم، علاوه بر قیمت های ارزان، کلیه بازدید ها از سمت کاربران ایرانی اینستاگرام برای استوری شما ارسال خواهد شد.
که این مورد باعث می شود محتوای Story های شما در معرض دید کاربرانی قرار بگیرد که در ایران هستند. البته استفاده از لوکیشن و هشتگ در استوری به پیشرفت آمار ویو استوری های شما کمک کرده و بعنوان یک مکمل در کنار خرید، شما را یاری می کند.

۰۸ تیر ۹۸ ، ۱۲:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
لایک ارزان