لایک اینستاگرام , خرید لایک فوری , فالوور ایرانی , بازدید و ویو فیلم و استوری و IGTV

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

سابسکرایب یوتیوب، بدون شک خرید کنید

رویای هر مشترک یوتیوب این است که شناخته ، بازدید و فالو شود ، و فکر بی پایان در مورد چگونگی جذب بیشتر مشترکین یوتیوب می تواند ناامیدکننده ، سخت و گاهی اوقات تقریباً غیرممکن در دریای فیلم ها و رقبای بی شمار باشد.

به طور متوسط ​​، بیش از 1.3 میلیارد کاربر فعال که در یوتیوب وجود دارد روزانه تقریباً هر ساعت 300 ساعت ویدیو در یوتیوب بارگذاری می شود. قدرت یوتیوب بسیار زیاد است ، بدون شک رقابت زیاد در این مورد وجود دارد ،و روز به روز سخت تر نیز می شود.

یکی از راه های رشد کانال و فیلم های شما و توجه به آن خرید سابسکرایب یوتیوب است. این اقدام کوچک و بدون دردسر می تواند به شما کمک کند تا به صورت واقعی، کانال خود را رشد دهید ، فیلم هایتان توسط فالوورهای جدید یوتیوب بازدید شود ، و حتی در نهایت کانال شما در منوی اصلی یوتیوب قرارگیرد.

اگر نگران هستید که آیا خرید سابسکرایب یوتیوب برای کانال من مناسب است یا نه؟ دقیقا در جای مناسبی قرار دارید: برای خرید subscriber چند مزیت غیرقابل بحث وجود دارد ، اما گاهی اوقات ، اگر اشتباه انجام شود ، می تواند نتایج وحشتناکی به دنبال داشته باشد. در ادامه ، مزایا و مضرات خرید سابسکرایب یوتیوب را بررسی خواهیم کرد.

 

سابسکرایب یوتیوب

 

مزایای خرید مشترک یوتیوب

100٪ قانونی

خرید مشترک یوتیوب 100٪ قانونی است و مطابق با قوانین و خط مشی یوتیوب است. یوتیوب کانال ها و ویدیوهایی را که فعالیت غیرقانونی مانند سرقت ادبی محتوا ، موضوعات حق چاپ و موارد دیگر را، به حالت تعلیق در می آورد. بنابراین ، اگر تصمیم به خرید مشترک یوتیوب گرفته اید ، مطمئن باشید که کانال و حساب یوتیوب شما کاملاً ایمن و مطمئن است. با این حال ، لطفاً به بیانیه بعدی دقت کنید - باید اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده ای که به تازگی سابسکرایب به شما فروخته است ، فالوور یوتیوب را به صورت واقعی ارائه داده است؛ نه حساب های جعلی و ربات هایی که می تواند به اعتبار حساب شما آسیب برساند.

رتبه بندی کانال خود را تقویت کنید

افزایش مشترک واقعی یوتیوب ، سئو ویدیوهای یوتیوب شما را بهبود می بخشد و در موتور جستجوی یوتیوب بالاتر ظاهر می شوند.  مطالعات اخیر نشان می دهد که خرید سابسکرایب، می تواند تاثیر مثبتی بر رتبه و رنکینگ شما داشته باشد و با کلمات کلیدی خود در منوی یوتیوب ظاهر شوید. زیرا الگوریتم یوتیوب تمایل دارد فیلم ها و کانال هایی که تعداد زیادی فالوور و بازدیدکننده دارد پاداش دهد. این بدان معناست که هر بار که یک سابسکرایب چیزی راجع به کانال یا محتوای شما جستجو می کند ، احتمال ویو محتوای ویدیوی شما در موقعیت های اول به شدت افزایش می یابد. به این ترتیب ، کانال شما در معرض ویو ، لایک و کامنت بازدیدکنندگان جدید قرار می گیرد.

مشترکان یوتیوب را به صورت فعال و واقعی دریافت می کنید - با افزایش تعداد subscriber ، الگوریتم یوتیوب  و هم چنین مشترکی های آن کانال شما را بسیار جذاب و محبوب تر می دانند. این قضیه به کانال شما کمک می کند تا رتبه بالاتری داشته باشید ، محتوای شما بیشتر توصیه شود، موقعیت بهتری در نتایج جستجوی یوتیوب پیدا کند و محبوبیت پیدا کند.

اثبات اجتماعی خود را بهبود بخشید

اساساً روانشناسی ثبات اجتماعی می گوید که هرچه مشترک های بیشتری از مطالب شما فالو کنند ، احتمال بیشتری وجود دارد که افراد دیگر آن را قابل اعتماد و ارزشمند بدانند.

افزایش تعداد سابسکرایب ها به معنی این است که از نظر تعداد زیادی از subscriber یوتیوب  اعتقاد دارند که شما محتوایی جالب ، قانع کننده و جذاب را ارائه می دهید و ارزش تماشای و اشتراک گذاری را دارد ؛ که می تواند به مشترک های دیگر علامت دهد که کانال شما "مجاز" است و ارزش بازدید دارد. در نتیجه سابسکرایب های یوتیوب تمایل بیشتری به تماشای ویدیو شما خواهند داشت ، لایک و عضویت در کانالی که از قبل دارای اثبات است ، تمایل دارند و می توانند تعداد فالوور ها و تعامل با کانال و محتوا را افزایش داده و جریان طبیعی از سابسکرایب های جدیدبه وجود بیاید. از نظر روانشناختی ، هیچ کس نمی خواهد اولین "مشترک" یک کانال یوتیوب باشد ، مهم نیست که چقدر محتوای آن خوب به نظر می رسد.  بنابراین اگر سابسکرایب هایی در لیست مخاطبین خود داشته باشید ، رشد تعداد سابسکرایب ها  به صورت خودکار ساده خواهد بود ، و متقاعد کردن افراد دیگر برای فالو و بازدید محتوای ویدیویی شما و لایک وکامنت راحت تر انجام شود.

 

سابسکرایب یوتیوب

 

تبدیل به یک مرجع شوید

تبدیل شدن به یک مرجع در منوی یوتیوب تقریباً خواسته هر سابسکرایب یوتیوب است. کانال شما به محلی برای بازدید مداوم ،دریافت پاسخ ، راهنمایی و اطلاعات مربوطه تبدیل می شود. هنگامی که افراد یک کانال با تعداد مشترکین و تعداد بازدیدهای زیادی را فالو می کنند ، طرز فکر آنها یک چیز را به آنها می گوید - این یک کانال معتبر یوتیوبی با محتوای حرفه ای و قابل اعتماد است. افزایش سابسکرایب یوتیوب اعتبار کانال شما را ارتقا می بخشد و از این طریق ظاهر کلی کانال شما بهبود می یابد ، و تمام کاری که شما باید انجام دهید ارائه مطالب باکیفیت برای بازدید ، یادگیری و استفاده مشترک های مختلف، با کیفیت بالا است. اگر به تازگی کانال یوتیوب خود را راه اندازی کرده اید و تعداد بازدیدها ، لایک ها و سابسکرایب ها زیاد نیست، افزایش مشترک های کانال شما می تواند شروع اولیه مورد نیاز را به شما بدهد.

در مسابقه بمانید

یوتیوب در هر دقیقه 300 ساعت محتوای جدید دریافت می کند. اگر می خواهید فیلم هایتان توسط فالوورها یا مشتریان بالقوه مورد توجه و بازدید قرار گیرند ، نه تنها باید روی مطالب جالب و جذاب سرمایه گذاری کنید، بلکه باید مطمئن شوید که کانال شما در معرض بازدید حداکثری قرار خواهد گرفت. این رقابتی بی پایان است و اگر می خواهید به اوج خود برسید ، تبدیل به یک اینفلوئنسر شوید یا فروش برند خود را افزایش دهید و به کسب و کار خود رونقی بخشید ، خرید مشترک یوتیوبب یکی از بهترین کارهایی ست که می توانید ر این زمینه انجام دهیدمشتر (البته تا زمانی که شما این کار را به درستی انجام دهید).

source: با خرید سابسکرایب یوتیوب، به رویای خود رسید

۲۹ آبان ۹۸ ، ۱۱:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
لایک ارزان

لایک بخرید، تا در اپارات لایک بگیرید

آپارات به عنوان یک شبکه اجتماعی ملی امکان اشتراک گذاری ویدیو و فیلم ها را به شما می دهد. در این شبکه می توانید فیلم مورد نظر خود را در دسته های مختلف آموزشی ، ورزشی ، سیاسی و .. مشاهده کنید و لذت ببرید. اما برای این که بدانید چرا ما شما را به خرید لایک آپارات ترغیب میکنیم بهتر است با ما همراه باشید.

 

اپارات یکی از مهم ترین سرویس های اشتراک گذاری و تماشای فیلم است که کاربران زیادی را برای تماشای فیلم های مورد نظرشان به سمت خود می کشاند. کاربران این سرویس اجتماعی میتوانند به راحتی به تماشای فیلم و ویدیو خود بنشینند و آن را دانلود کنند. هم چنین امکان آپلود و بارگذاری فیلم برای کاربران وجود دارد.

الگوریتمی که آپارات از آن استفاده می کند مانند اینستاگرام و یوتیوب عمل می کند. این به این معناست که هر چه بازید، لایک و کامنت فیلم و ویدیو آپارات شما بالاتر باشد، نمایش فیلم شما در قسمت پیشنهادی آن افزایش خواهد یافت. هم چنین زمانی که کاربران در جست و جوی فیلمی با موضوع شما هستند لایک و بازدید بالای فیلم شما شانستان رابرای حضور در پیشنهاد های اولیه بالا می برد.

اما افزایش بازدید ویدیو آپارات به چه دردی می خورد؟

با گسترش اینترنت و فضاهای مجازی در بین مردم، دیجیتال مارکتینگ پا به عرصه جدیدی گذاشته است. ممکن است از خود بپرسید ویدیو مارکتینگ چیست و چه اهمیتی دارد؟ تعریف ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی زیاد پیچیده نیست. استفاده از فیلم برای تبلیغ یا بازاریابی برند، محصول و یا خدمات خود. توصیفات مشتری ، فیلم هایی از رویدادهای زنده ، فیلم های توضیحی، فیلم های آموزشی شرکت ها ، فیلم های سرگرمی و ... می تواند همگی در این لیست جای گیرد. حال به این فکر کنید که آپارات می تواند یک زمینه خوب برای ویدیو مارکتینگ شما باشد که در آن میتوانید با افزایش بازید فیلم هایتان به کسب و کارتان رونق بخشید و دیده شوید. در واقع ، شما با افزایش بازدید اپارات به معرفی و تبلیغ بیشتر محصولتان ، همچنین شناخته شدن کانال و درنهایت برند و تجارت خود می پردازید.

خرید لایک آپارات

چرا خرید لایک آپارات؟

همان گونه که گفتیم آپارات می تواند فرصتی برای رونق بخشیدن به کسب و کارتان باشد. می تواند با استفاده از فیلم های خود محصولاتتان را معرفی کنید؛ می توانید تبدیل به یک اینفلوئنسر شوید ؛ یا اینکه ترافیک سایت خود را با کمک آن افزایش دهید. اما قبل از همه اینها ، شما  باید دیده شوید. با خرید لایک آپارات، شما به کاربران دیگر می فهمانید که فیلم شما از جذابیت و محتوای خاص برخوردار است. هم چنین طبق الگوریتم ها، آپارات شما را در نتیجه های جست وجو و ویدیوهای پیشنهادی در موقعیت بهتری قرار می دهد. این یعنی ، خرید لایک اپارات به شما امکان افزایش لایک و بازدید ویدیو را می دهد و همانطور که می دانید با افزایش این آمار، محبوبیت و جایگاه خاصی را در بین سایرین و فالورهای خود کسب خواهید کرد.

طبیعی است به دنبال آن جلب رضایت بیشتری برای مشتریان جدید فیلم های خود در اپارات ایجاد می کنید. بعد از ساخت کانال خود در اپارات و اپلود ویدیو، با خرید بازدید و لایک، سبب بیشتر دیده شدن کسب و کار و تبلیغات خود در آپارات می شوید.

بالا بودن آمار نمایش ویدیو، دیگران را ترغیب می کند که از روی کنجکاوی هم که شده فیلم شما را تماشا کنند. افزایش لایک و بازدید ویدیو باعث می شود اپارات فیلم شما را در ویدیوهای پربازدید نمایش دهد و به کاربران بیشتری این پیشنهاد را می دهد که فیلم شما ارزش دیدن دارد.

این کار همچنین توجه گوگل را جلب می کند و کسب و کار شما را گسترش می دهد چون افراد بیشتری با شما و کارتان آشنا می شوند و در نتیجه تبلیغات شما موثر تر خواهد بود.

اگر می خواهید ویدیوهای کانال شما هم لایک و بازدید زیاد بخورد ما در این راه به شما کمک می کنیم. فالوجت ارائه کننده خدمات افزایش لایک و بازدید ویدیو در آپارات، یوتیوب، اینستاگرام و سایر خدمات دیگر به شما است. به ما بپیوندید و محبوبیت و رشد کسب و کارتان را با ما مزه مزه کنید.

source: خرید لایک اپارات، راهی برای دیده شدن شما

 

۲۷ آبان ۹۸ ، ۱۲:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
لایک ارزان

اشنایی با اصطلاحات اینستاگرام: ویو اینستاگرام

از همان ابتدای پیدایش پلتفرم های آنلاین و شبکه های مجازی، اصطلاحاتی شکل گرفت که همیشه برای کاربران ایرانی که با زبان انگلیسی آشنایی نداشتند، نا آشنا بود و جای سوال داشت. مثل همین سوال : ویو اینستاگرام چیست ؟

در فالوکمپ بخشی را برای کاربران ایرانی اینستاگرام که قصد دارند با اصطلاحات این شبکه اجتماعی به صورت ساده اما تخصصی آشنا شوند ایجاد کرده ایم که هر بار یکی از اصطلاحات این رسانه دوست داشتنی و محبوب در ایران را در کنار مقالات کاربردی، معرفی و توضیح خواهیم داد.

در این مقاله نیز در مورد یکی از پرکاربرد ترین اصطلاحات اینستا که مفهوم آن شاید هنوز که هنوزه با گذشت نزدیک به 8 سال حضور این پلتفرم آنلاین در ایران برای خیلی ها نا آشناست صحبت می کنیم.

What Is Instagram Views

 

ویو (Views)

کلمه ویو در اصل یک واژه انگلیسی است که در بسیاری از رسانه های مجازی و پلتفرم های آنلاین مانند شبکه های اجتماعی کاربرد دارد. View در لغت به معنای چشم انداز و Views در فضای مجازی به معنای بازدید است.

شبکه اجتماعی اینستاگرام، پلتفرم های اشتراک ویدیو مانند یوتیوب، ویمئو و نمونه ایرانی این دو آپارات از جمله مواردی هستند که از این واژه برای نمایش تعداد بازدید از ویدیوهای منتشر شده توسط کابران خود، استفاده می کنند.

اگر جزو کاربران ایرانی و به معنای واقعی فعال اینستاگرام باشید، به خوبی می دانید که در این رسانه اجتماعی چندین بخش برای ارسال ویدیو و همچنین چندین نوع ویدیو وجود دارد.

معنی ویو اینستاگرام چیست

همانگونه که می دانید اینستاگرام چندین بخش برای ارسال و انتشار پست در قالب ویو را در اختیار کاربران خود قرار داده و هر کدام از این بخش های قابلیت ها و کاربردهای خود را دارند.

در ادامه به صورت مجزا تک تک این بخش ها را توضیح می دهیم و به اینکه معنی ویو اینستاگرام چیست و در بخشی که توضیح می دهیم چه کاربردی دارد، صحبت می کنیم.

ویو اینستاگرام چیست

 

ویو پست اینستاگرام

پست ها در اینستاگرام به دو شکل در یک پیج قابل انتشار و اشتراک هستند. ساده ترین حالت ممکن، به اشتراک گذاری زندگی روزانه و روزمرگی در قالب عکس و تصویر می باشد. این نوع از پست را تنها می توان لایک کرد و اصطلاح ویو، در مورد این نوع از پست اینستا کاربردی ندارد.

ویدیو (Video Post)

اما نوع دیگری از پست وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ویدیو با مدت زمان حداکثر 59 ثانیه را در پیج خود به اشتراک بگذارید. در این نمونه از پستهای اینستاگرامی به صورت پیشفرض و بجای گزینه لایک، عبارت Views و یک عدد را در زیر ویدیو مشاهده می کنید.

اگر جزو آن دسته از کابران ایرانی باشید که تسلط کافی به زبان انگلیسی ندارد، حتما از خود می پرسید: ویو یعنی چه؟ و چنانچه شخصی که به زبان انگلیسی مسلط باشد را در دسترس نداشته باشید، سراغ پاسخگوی اعظم یعنی گوگل رفته و عبارت “ویو اینستاگرام چیست” را جستجو می کنید…

در ویدیو یا همان فیلم های 1 دقیقه ای اینستا، اصطلاح ویو به معنای تعداد دفعاتی است که فالوور های شما آن فیلم را مشاهده یا بازدید کرده اند. برای مثال اگر عدد 100 را مقابل Views مشاهده می کنید، یعنی 100 کاربر ویدیو شما را مشاهده کرده اند. به این نوع بازدید، ویو پست اینستاگرام می گویند.

IGTV

کاربران اینستاگرام شیوه جدیدی از اشتراک ویدیو در این رسانه را تجربه می کنند. آنها می توانند با ایجاد کانال اختصاصی، ویدیو هایی با طول 10 دقیقه را در پیج خود منتشر کنند. در این نوع از پست، آمار بازدید از ویدیو منتشر شده در کانال IGTV که مخفف Instagram Television است، نیز با Views نمایش داده می شود.

خرید بازدید igtv , ویو igtv , افزایش بازدید

پس پاسخ ویو اینستاگرام چیست برای این نوع از فیلم های اینستاگرامی نیز مشابه پست های در قالب فیلم 59 ثانیه ای است که توضیح آن را دادیم. به این نوع View ، ویو IGTV می گویند.

از زمانی که اینستاگرام، IGTV را به کاربران خود معرفی و آن را رونمایی کرد، مدت زیادی نمی گذرد. اما در همین مدت زمان کوتاه توانسته توجه پیج های ایرانی و خارجی را به خود جلب کند.

تا جایی که بسیاری از پیج ها تنها با انتشار ویدیو در کانال IGTV و اشتراک آن در صفحه خود، برای فالوور هایشان محتوا تولید می کنند. این نشان از جذابیت این نوع از پست های اینستاگرامی است.

استوری (Story)

آیا باید شاهد پاسخی مشابه به سوال ویو اینستاگرام چیست، در مورد استوری نیز باشیم؟ بله، ولی مطالعه توضیح کوتاهی درباره بازدید استوری اینستاگرام را به شما پیشنهاد می کنیم.

واژه Story به معنای داستان، کلمه ای است به معنای واقعی در خور این گزینه اینستا. با استفاده از استوری شما می توانید داستان های روزانه خودتون رو با فالوور های پیجتان به استراک بگذارید.

هر چه بیشتر Story کنید، نشان از فعال بودن زندگی روزمره شما دارد. و از طرفی استوری بیشتر، به مرور زمان باعث افزایش بازدید از داستان هایتان خواهد شد.

خرید بازدید استوری

یکی از راه هایی که پس از خرید فالوور واقعی از فالوکمپ برای بررسی فعال بودن و همچنین واقعی بودن پروفایل هایی که از طریق سرور افزایش فالوور ما برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان پیج شما ارسال می شود این است که به صورت رندم یا تصادفی بررسی کنیم استوری گذاشته اند یا نه!؟اکثر پروفایل هایی که به پیج شما اضافه شده در پیج خود استوری گذاشته اند.

امیدواریم پاسخ سوال خود مبنی بر ویو اینستاگرام چیست را به دست آورده باشید. چنانچه این مطلب را مفید می دانید، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

source: ویو اینستاگرام چیست؟

۲۰ آبان ۹۸ ، ۱۵:۰۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
لایک ارزان

خرید لایک یوتیوب : یک راه خوب برای دیده شدن

خرید لایک یوتیوب برای ویدیوی شما یکی از بهترین استراتژی ها برای افزایش اعتبار یوتیوب شما و همچنین محبوبیت و رتبه بندی ویدیوی شما است.

حال این سؤال وجود دارد ، بهترین مکان برای خرید لایک یوتیوب چیست و چه چیزی را ارائه می دهند که دیگران انجام نمی دهند.

. در ادامه ما به شما کمک خواهیم کرد بهترین تصمیم گیری برای خرید خود داشته باشید.

لایک یوتیوب

آیا باید لایک یوتیوب را بخرید؟

خرید لایک برای فیلم شما شبیه به خرید نماها است ، اما مزایای مختلفی دارد. زمانی که بازدید فیلم شما زیاد است، یوتیوب به کاربران می گوید ویدیوی شما چقدر محبوب است. داشتن هزار ها لایک در ویدیوی شما به مردم می گوید که تعدادی زیادی از سابسکرایب یوتیوب در واقع از این فیلم لذت می برند. شما در نتایج جستجو در رتبه بندی بالاتری قرار می گیری ، بیشتر در فیلم های پیشنهادی نمایش داده می شوید ، افزایش بازدید خواهید داشت و دیگران را ترغیب می کنید که ویدیوی شما را لایک کنند. 

این اتفاق چگونه می افتد؟

همه آنها کمی متفاوت هستند. اگرچه افزایش لایک بسیار دلنشین و ساده به نظر می رسد ، اما در واقع بسیار پیچیده است. یک راه واحد برای افزایش لایک یوتیوب وجود ندارد. هر شرکت ، ارائه دهنده یا فروشنده ای که لایک یوتیوب را ارائه می دهد ممکن است از روشی کمی یا به شدت متفاوت استفاده کند. این روشها ممکن است شامل استفاده از نرم افزار خودکار یا اسکریپت ها ، داشتن یک تیم برای لایک فیلم های شما به صورت دستی ، پرداخت هزینه یا دادن جایزه به سابسکرایب های یوتیوب از ویدیوی شما ، یا فقط تبلیغ ویدیوی شما در وب سایت های مختلف  برای لایک ویدئوی شما باشد. به طور معمول به همین دلیل است که طیف گسترده ای از قیمت ها را در صنعت می بینید.

پاسخ به سؤالات متداول

  • آیا می توانم خرید لایک را برای هر فیلم یوتیوب انجام دهم؟

بله ، تا زمانی که این ویدئو لایک شما را مجاز می کند می توانید خرید لایک های آن را انجام دهید. لازم نیست ویدیوی شما باشد و تنها آنچه شما باید تهیه کنید یک پیوند ویدیویی است.

  • آیا خرید لایک یوتیوب بی خطر است؟

در واقع کاملا بی خطر است؛ ما بعد از انجام بیش از 400+ تست با مشکل مواجه نشدیم و برای این کار چیزی غیر از پیوند ویدیو (از ورود یا گذرواژهای مورد نیاز) درخواست نکرده ایم.

  • لایک ها به یکباره یا به تدریج اتفاق می افتند؟

بستگی به شرکت دارد. برخی این کار را به تدریج انجام می دهند. البته بیشتر به طور هم زمان یا در یک دوره زمانی کوتاه عمل می کنند. هم چنین ممکن است انتخاب گزینه سرعت تحویل نیز به شما داده شود.

  • چرا باید لایک بخرم

این بهترین و آسان ترین روش است که می تواند کمک زیادی به شما کند. اگر شما خرید بازدید یوتیوب  را انجام داده باشید و لایک زیادی به دست نمی آورید ، تعداد زیادی دیسلایک (dislike) از بدخواهان خود دارید ، و یا فقط می خواهید تصویر و رتبه بندی ویدیوهای خود را بهبود ببخشید، خرید لایک ساده ترین راه حل است.

خرید لایک یوتیوب همیشه ایده خوبی است. مزایایی که از خرید یوتیوب برخوردار است به طور مستقیم به افزایش اثبات اجتماعی و افزایش رشد فعال منتقل می شود. با داشتن لایک های زیادی در ویدیوی یوتیوب خود ، دیگران را ترغیب می کنید که آن را لایک کنند. علاوه بر این ، دلایل دیگری وجود دارد که چرا خرید لایک یوتیوب برای شما مفید است:

- لایو های ارزان یوتیوب به سرعت به دست می آیند

- لایک های واقعی تر

- اثبات اجتماعی اثبات شده

- بهبود ویدیوی شما

- افزایش محبوبیت

- شهرت بهتر روی سکو

- بازدیدهای بیشتری را جلب کنید

- بهبود نام تجاری خود در یوتیوب

الگوریتم یوتیوب رتبه های یوتیوب را به عنوان یکی از معیارهای مهم آنها در نظر گرفته است. اگر در ویدیوی خود تعداد زیادی لایک یوتیوب را دریافت کردید ، احتمال زیادی وجود دارد که ویدیوی شما رتبه بهتری پیدا کند و مورد پسند یوتیوب قرار بگیرد و در نتایج جستجو رتبه بهتری کسب کند. خرید لایک می تواند باعث افزایش بازدید ویدیو یوتیوب شما شود و حتی آن به عنوان یک فیلم پیشنهادی ظاهر شود.

افزایش لایک یوتیوب

آیا واقعاً می توانید لایک های یوتیوب بخرید؟

بله، تو میتونی. شیوه خرید لایک یوتیوب کاملاً تثبیت شده و بسیار محبوب است. روند خرید لایک یوتیوب بسیار ساده است و شامل مراحل زیر است:

- ارائه دهنده مناسب پیدا کنید.

- یکی از بسته های آنها را انتخاب کنید که برای بودجه شما بهترین عملکرد را دارد.

- سفارش خود را انجام دهید.

- صبر کنید ، زیرا زمان تحویل بسته به ارائه دهنده و تعداد دنبال کنندگان متفاوت است.

- دریافت لایک های یوتیوب را شروع کنید.

- دریافت لایک های یوتیوب را تمام کنید.

- از دسته جدید یوتیوب لایک خود لذت ببرید.

همانطور که مشاهده می کنید ، روند خرید لایک یوتیوب چندان پیچیده نیست. فقط باید اطمینان حاصل کنید که شرکتی مناسب برای همکاری با آن پیدا کرده اید.

شرکت های مختلف از روش های مختلفی برای افزایش لایک یوتیوب استفاده می کنند. شرکت های با کیفیت بالا از روشهای ایمن استفاده می کنند که باعث نمی شود صحت حساب یوتیوب شما را به خطر افتد. ارائه دهندگان با کیفیت پایین هیچ تضمینی در مورد موثر بودن روش های خود  ارائه نمی دهند و حتی ممکن است کانال شما را به حالت تعلیق درآورند.

در اینجا برخی از متداول ترین روش هایی که یوتیوب از ارائه دهندگان دوست دارد استفاده می کند:

  • ربات لایک : این یکی از متداول ترین روش هایی است که شرکت ها لایک های یوتیوب را از حساب های جعلی یوتیوب تهیه می کنند. با توجه به اینکه لایکهای یوتیوب نمایش داده نمی شوند و هیچ کس نمی تواند ببیند  واقعاً چه کسی ویدیوی شما را لایک کرده است. این یک روش پیشنهادی برای افزایش فوری لایک های یوتیوب شما است.

 

  • لایک دستی: شرکت هایی وجود دارند که یک تیم کلی دارند که ویدیوی شما را لایک خواهند کرد. اگرچه این عمل از محبوبیت کمتری برخوردار است زیرا جمع کردن تیم بزرگی از افراد که امثال آنها را ارائه می دهند بسیار سخت است ، اما همچنان به اندازه لایک های جعلی موثر است و 100٪ بی خطر است.

 

  • پاداش لایک: این تکنیکی است که وابسته به برنامه های بازاریابی متکی است. در اصل ، شرکت ها نوعی رقابت ایجاد می کنند که کاربران برای بدست آوردن جوایز مختلف ، اقلام هدیه یا موارد دلخواه خود ، باید ویدیوی یوتیوب شما را لایک کنند.

 

  • تبلیغات لایک: با این روش ، ارائه دهنده یک برنامه بازاریابی کامل را بر اساس ویدیوی یوتیوب شما ایجاد می کند و آن را در شبکه های اجتماعی خود با CTA قوی به منظور جذب لایک های واقعی یوتیوب تبلیغ می کند. تا آنجا که مورد علاقه سابسکرایب واقعی قرار می گیرد . این طبیعی ترین روش افزایش لایک های یوتیوب است.

آیا من لایک های واقعی یا جعلی یوتیوب خریداری می کنم؟

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، همه اینها به ارائه دهنده بستگی دارد. برخی از ارائه دهندگان به روشهای افزایش لایک واقعی یوتیوب روی می آورند ، برخی دیگر از روشهایی استفاده می کنند که به ارائه لایک های جعلی یوتیوب متکی است. این معمولاً در شرایط و ضوابط شرکت توضیح داده می شود ، بنابراین بهتر است قبل از تصمیم گیری برای خرید از ارائه دهنده ، خوب تحقیق کنید. بهترین راه برای انجام این کار ، خواندن بررسی هایی مانند مواردی است که در سایت ما قرار دارد.

آیا خرید یوتیوب مانند کلاهبرداری است؟

اصلا. عمل به خرید لایک یوتیوب یک تکنیک واقعی و مؤثر است که به هزاران سازنده یوتیوب کمک کرده است تا در یک دوره زمانی کوتاه ، به یک محبوبیت باورنکردنی از محبوبیت خود دست یابند. البته این بدان معنا نیست که کلاهبرداران در این صنعت وجود ندارند. همیشه افرادی که خدمات کم سایشی را برای قیمت های پایین ارائه می دهند وجود دارد که ممکن است حساب یوتیوب شما را به حالت تعلیق درآورد یا ممنوع اعلام کند. آنچه شما باید انجام دهید این است که یاد بگیرید چگونه ارائه دهندگان با کیفیت را از کلاهبرداران متمایز کنید.

source: ایا لایک یوتیوب بخرم؟ مساله این است !!

۱۶ آبان ۹۸ ، ۰۸:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
لایک ارزان

آیا به دنبال خرید لایک ارزان هستید؟

پیج های فعال اینستاگرام در ابتدای مسیر جذب فالوور و برای روشن کردن موتور جذب فالوور واقعی، نیاز به خرید محصولات اینستاگرامی ارزان دارند. خرید لایک ارزان گزینه ای جذاب برای ادمین اینگونه پیج ها می باشد.

  • خرید لایک اینستاگرام

    خرید لایک

    2,200 تومان

    امتیاز 5.00 از 5 امتیاز 4مشتری

زمانی که یک صفحه اینستاگرام برای بالا بردن تعداد فالوور های پیج خود اقدام به خرید دنبال کننده می کند و در مدتی کوتاه و سریع تعداد فالورهای پروفایل افزایش می یابد، میزان پسندیده شدن پست ها نیز باید به همان نسبت افزایش یابد.

از اینرو به دلیل اینکه درصد زیادی از دنبال کنندگان خریداری شده واکنشی به پست های جدید و حتی قدیمی نشان نمی دهند، اهمیت خرید لایک ارزان دو چندان می شود.

چرا که ادمین پیج می بایست در ظاهر درصد و میزان تعامل دنبال کنندگان را با پیج اینستا متعادل سازد و یکی از فاکتورهای اساسی در Engagement یک پیج اینستاگرام، لایک می باشد.

اساسا پروفایل های فعال اینستا که به دنبال جذب فالوور واقعی هستند، روزانه چندین پست در صفحه خود منتشر می کنند و در عین حال بودجه ای محدود برای خرید محصولات اینستاگرامی دارند.

یافتن یک مرجع و سایت در بین هزاران سایتی که همگی از شعار هایی با پسوند ترین برای جذب ترافیک از موتورهای جستجو مانند گوگل استفاده می کنند، کمک بزرگی به ادمین هایی که به دنبال خرید لایک ارزان هستند، می کند.

خرید لایک ارزان

اهمیت خرید لایک ارزان

با توجه به توضیحاتی که داده شد، تا حد زیادی به اهمیت یافتن یک سایت برای خرید لایک ارزان اشاره شد. اما در کنار موارد ذکر شده نکات زیر نیز حائز اهمیت می باشند:

  • سایت مذکور دارای پشتیبانی پس از خرید باشد.
  • کیفیت بالا علاوه بر قیمت ارزان لایک.
  • سایت مذکور دارای سرور اختصاصی برای افزایش لایک باشد.
  • افزایش فوری و سریع لایک.

فالو کمپ به دلیل در اختیار داشتن سرور افزایش لایک اختصاصی قادر است تا بصورت کاملا مستقل برای محصولات اینستاگرامی خود تعیین قیمت نماید.

این حسن بزرگی است برای افرادی که به دنبال یافتن یک سایت معتبر برای خرید لایک ارزان اینستاگرام هستند تا بتوانند با توجه به بودجه محدود خود، اقدام به متعادل سازی نرخ درگیری پیج خود کنند.

نحوه خرید لایک

با رعایت نکات زیر به کیفیت عملکرد سرور افزایش لایک فالو کمپ کمک کرده تا یک تجربه خوب از خرید لایک ارزان به دست بیاورید…

  • ابتدا پیج یا پروفایل اینستا خود را در حالت Public یا عمومی قرار دهید.
  • لینک پست اینستاگرامی که قصد خرید لایک را برای آن دارید کپی کنید.
  • به سایت فالوکمپ (مرجع خرید لایک ارزان) مراجعه کنید.
  • از طریق منو گزینه مربوطه را انتخاب کنید.
  • یکی از پکیج های افزایش دهنده را با توجه به بودجه و نیاز خود انتخاب کنید.
  • لینک را بهمراه شماره تلفن همراه خود در جعبه متن ها وارد نمایید.
  • گزینه پرداخت را بزنید.
  • منتظر پیامک تایید بمانید.
  • کد تایید را وارد کنید.
  • روی پرداخت بزنید تا به درگاه یکی از بانک های طرف قرارداد فالوکمپ منتقل شوید.
  • هزینه سفارش خود را پرداخت کنید.
  • در صورت پرداخت موفق، به صورت فوری تعداد لایکهای پست مد نظر افزایش می یابد.

دقت داشته باشید تنها در مواردی که مدت زمانی بیشتر از 1 ساعت از پرداخت شما گذشت و تعداد لایک های پست افزایش نیافت با بخش پشتیبانی بعد از خرید لایک ارزان تماس بگیرید

source: خرید لایک ارزان؟؟

۱۱ آبان ۹۸ ، ۱۳:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
لایک ارزان

خرید بازدید یوتیوب، نردبان موفقیت شماست

آیا می دانید که در هر دقیقه ، بیش از 300 ساعت محتوای ویدیویی در یوتیوب بارگذاری می شود؟ هرچه یوتیوب اشباع تر شود ، جذب تماشاگران به محتوای شما و افزایش بازدید یوتیوب به طور فزاینده دشوار است. در نتیجه ، خرید بازدید، به روشی فزاینده و رایج، برای بدست آوردن بینندگان سریع و بدون مشکل تبدیل شده است.

بازدید یوتیوب

خرید ویو یوتیوب مزایای مختلفی دارد. مهمتر از همه ، خریدن بازدید به تسریع در رشد واقعی و آنی فیلم ها و کانال های شما کمک می کند. فیلم هایی که دارای تعداد بازدید بالاتر هستند (خواه آن نمایش ها خریداری شده اند یا به صورت واقعی جمع شده باشند) جذاب تر به نظر می رسند ، که به نوبه خود باعث ترافیک بیشتر می شود. به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم که شما دو نسخه متفاوت از همان آهنگ را مشاهده می کنید:

- فیلم A دارای 20،000 بازدید است

- فیلم B فقط 300 بازدید دارد.

می خواهید روی کدام فیلم کلیک کنید؟ در اکثر موارد ، کاربران یوتیوب تصور می کنند که ویدیو A به دلیل داشتن بازدیدهای بیشتر بهتر است. بنابراین ، خرید بازدید یوتیوب می تواند پایه ای از نمایش ها را فراهم کند که در آینده برای جذب بیننده واقعی کار خواهد کرد و باعث افزایش بازدید محتوای شما می شود.

متأسفانه ، بیشتر افراد درباره خرید خدمات یوتیوب چیزهای منفی را می شنوند یا فرض می کنند. آنها فکر می کنندکه خریدن بازدید ذاتاً "بد" است و انجام این کار باعث می شود محتوای آنها حذف شود. اگر چه این اتفاق نمی تواند از حقیقت دور باشد، اما وقتی تصمیم می گیرید از یک مرجع و سایت فروش معتبر بخرید ، به میزان چشمگیری، افزیش  بازدید از محتوای خود را مشاهده می کنید.

 

آیا باید بازدیدهای یوتیوب را خریداری کنید؟

دلایل زیادی برای خرید بازدیدهای یوتیوب وجود دارد. یکی از مهمترین آنها اثبات اجتماعی است. موفقیت ویدئوی شما تا حد زیادی به میزان اثبات اجتماعی یا تعامل ناشی از آن بستگی خواهد داشت. اگربازدید زیادی داشته باشید ، سایر بینندگان کنجکاو تر و ترغیب به بررسی آن می شوند. اگر ویدیوی شما تعداد بازدید کمی داشته باشد ، مردم کمتر آن را  تماشا می کنند.

دلایلی دیگر که مطمئناً باید خرید نمای یوتیوب را در نظر بگیرید:

تعداد بازدیدهای یوتیوب زیادی را به سرعت به دست آورید

شانس بیشتری برای فراگیر شدن ویدیوی خود دارید

ویوهای واقعی بیشتری را جلب کنید

اعتبار اجتماعی حساب یوتیوب خود را تقویت کنید

مشترک یوتیوب را بصورت طبیعی و واقعی جذب کنید

محبوبیت خود را در یوتیوب افزایش دهید

بگذارید کاربران دیگر شما را جدی بگیرند

 

خرید بازدید یوتیوب یک روش مرسوم و درست است. برای ایجاد شهرت و موفقیت، فیلم هایی با کیفیت بالا کافی نیست. برای به دست آوردن آن ، به اثبات اجتماعی احتیاج دارید و خریدن بازدید برای ویدیوی شما باعث می شود فشار در جهت درست انجام شود. ویو یوتیوب را از ارائه دهندگان قابل اعتماد خریداری کنید و از طریق واقعی باعث گسترش کانال خود شوید.

 

خرید بازدید یوتیوب

فالوکمپ، ارائه دهنده معتبر و با کیفیت خدمات یوتیوب

در پایان ، خرید بازدید یوتیوب می تواند راهی عالی برای افزایش ویو محتوای شما در یوتیوب و هدایت بینندگان واقعی  به فیلمهای شما باشد. مهمترین نکته ، خرید از یک شرکت تأمین کننده مشهور است که به ارائه بازدید با کیفیت بالا ، و همچنین ادغام بازدید از خرید در یک استراتژی بهینه سازی جامع و بزرگتر یوتیوب می پردازد. این کار با هدایت ترافیک واقعی و فعال بیشتر به محتوای شما ، به حداکثر رساندن قدرت خرید کمک می کند.

۰۸ آبان ۹۸ ، ۱۲:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
لایک ارزان