آیا میدانید استفاده از لینک در بایو پیج اینستاگرام چقدر به افزایش فالوور شما کمک میکند؟

آیا می خواهید از پیوند بیوگرافی اینستاگرام خود بیشتر استفاده کنید؟

آیا آرزو می کنید از طریق اینستاگرام چندین لینک به اشتراک بگذارید؟

در این مقاله ، سه ابزاری را کشف خواهید کرد که به شما امکان می دهد پیوندهایی را به افرادی که بر روی بیوگرافی اینستاگرام شما کلیک می کنند ، ارائه دهید .

1: 5 پیوند برای یک حساب اینستاگرام یک نفره را تبلیغ کنید:

Linktree یک راه حل آسان برای پیاده سازی بیشتر از لینک بیوگرافی Instagram شما است. با استفاده از این ابزار ، می توانید یک پیوند سفارشی ایجاد کنید تا در نمایه اینستاگرام خود قرار دهید ، همانطور که در زیر نشان داده شده است:

 

وقتی کاربران روی پیوند سفارشی شما کلیک می کنند ، صفحه ای با چندین پیوند را که می خواهید به اشتراک بگذارید مشاهده می کنند ، مانند پیوندهای ورود به سیستم ایمیل ، محصولات ، پست وبلاگ و غیره. می توانید حداکثر پنج پیوند را با Linktree به اشتراک بگذارید .

 

یکی از ویژگی های متمایز این است که لینک نمایه Linktree شما با دسته اینستاگرام مارک گذاری شده است ، حتی اگر از نسخه رایگان استفاده کنید. نسخه رایگان همچنین شامل پیوندهای نامحدود ، گزارش در مورد تعداد کل کلیک برای هر پیوند و سه موضوع Linktree است.

نسخه پولی Linktree ماهیانه 6 دلار هزینه دارد و شامل تجزیه روزانه ترافیک پیوند ، دسترسی تیم ، دکمه ها و سبک های سفارشی ، عنوان سفارشی ، امکان برنامه ریزی پیوندها و روشی برای افزودن پیکسل فیس بوک و هدف گذاری مجدد بازدیدکنندگان Linktree شما است.

برای افزودن Linktree به نمایه اینستاگرام خود ، از Linktr.ee دیدن کنید و روی دکمه ثبت نام رایگان در بالا سمت راست کلیک کنید.

 

وارد حساب اینستاگرام شوید که می خواهید متصل شوید و به Linktree اجازه دسترسی به حساب خود را بدهید.


در مرحله بعدی ، برنامه خود را انتخاب کنید و جزئیات خود را تأیید کنید تا مراحل ثبت نام کامل شود.

 

در داشبورد Linktree خود ، روی دکمه سبز کلیک کنید تا لیست پیوندهایی را که می خواهید از طریق پیوند بیوگرافی Instagram خود به اشتراک بگذارید ، شروع کنید.

 

وقتی ناحیه پیوندهای من باز شد ، عنوان پیوند را در خط اول وارد کنید . این عنوان متنی است که کاربران در لیست شما مانند عنوان پست وبلاگ یا "به لیست ایمیل ما بپیوندند" مشاهده خواهند کرد.

در خط دوم ، URL مقصد را اضافه کنید . از ضامن سمت راست استفاده کنید تا پیوند جدید خود را روی قابل مشاهده یا پنهان تنظیم کنید. اگر می خواهید پیوندهای اضافی اضافه کنید ، روی Add New Button / Link کلیک کنید و این مراحل را تکرار کنید.

 

می توانید ترتیب پیوندها را مرتب کرده و تعداد کلیک های پیوند را از داشبورد Linktree خود مشاهده کنید. در انتهای سمت راست صفحه ، پیش نمایش مستقیمی را مشاهده خواهید کرد که نشان می دهد پیوندهای شما در اینستاگرام پس از کلیک بازدید کننده روی پیوند Linktree در بیوگرافی ، چگونه به نظر می رسد.

 

اکنون که پیوند نمایه Linktree را دارید ، باید آن را به بیوگرافی Instagram خود اضافه کنید. این پیوند را در گوشه بالا سمت راست داشبورد Linktree خود پیدا می کنید URL Linktree  خود را در بیوگرافی Instagram خود کپی و جایگذاری کنید و همه چیز آماده است.

 

2: مدیریت چندین پیوند برای حسابهای اینستاگرام مشتری:

Lnk.Bio  برای یک حساب کاربری یک کاربر مشابه Linktree است. با نسخه رایگان Lnk.Bio ، پیوندهای نامحدودی دریافت می کنید اما مانند Linktree یک URL مارک دار دریافت نمی کنید. در عوض ، Lnk.Bio  یک URL منحصر به فرد تصادفی به شما می دهد.

برای دریافت یک URL سفارشی با Lnk.Bio ، باید برنامه Pro-Monthly (ماهانه 0.99 دلار) یا Pro-Lifetime (9.99 دلار در طول عمر) را انتخاب کنید . این دو طرح همچنین پیگیری پیوند ، آمار و پشتیبانی از طریق ایمیل را فراهم می کنند.

اگرچه Linktree و Lnk.Bio برای حساب های منفرد به طور مشابه عمل می کنند ، گزینه Lnk.Bio برای آژانس ها به عنوان یک راه حل عالی برای مدیریت چندین حساب کاربری اینستاگرام برجسته است. قیمت گذاری برای سه حساب از 1.99 دلار در ماه آغاز می شود. هر مشتری یک URL مارک دار دریافت می کند و می توانید بدون نیاز به گذرواژه اینستاگرام ، پیوندهای مشتری را مدیریت کنید .

برای امتحان کردن Lnk.Bio ، با اضافه کردن یک حساب کاربری رایگان به نمایه اینستاگرام خود شروع کنید. در صفحه اصلی Lnk.Bio ، در پایین سمت چپ روی Start Now کلیک کنید .

 

بعد ، با حساب Instagram یا ایمیل خود وارد شوید . برای این مثال ، روی دکمه ورود از طریق اینستاگرام کلیک کنید ، نام کاربری و گذرواژه اینستاگرام خود را وارد کنید و تأیید را کلیک کنید.

پس از ورود به سیستم ، به مرحله 2 بروید تا پیوندهای خود را ایجاد کنید. این روند برای Linktree و Lnk.Bio مشابه است ، اما برای Lnk.Bio ، URL قبل از عنوان است. در کادر Add a New Link در سمت راست ، URL مقصد را در خط اول و عنوان خود را در خط دوم وارد کنید . سپس روی Add Link Now کلیک کنید .

هر تعداد پیوند که می خواهید اضافه کنید. پس از پایان کار ، روی دریافت نشانی اینترنتی خود کلیک کنید .

اکنون URL منحصر به فرد خود را در بیوگرافی اینستاگرام خود کپی و پیست کنید . همانطور که در زیر مشاهده می کنید ، نسخه رایگان Lnk.Bio یک URL سفارشی یا مارک دار ارائه نمی دهد.

 

3: نمایش چندین پیوند با تصاویر مرتبط:

مانند Linktree و Lnk.Bio ، Link in Profile  پیوند وب سایت را در نمایه اینستاگرام شما به یک صفحه از لینک ها نشان می دهد. با این حال ، Link in Profile  همچنین با هر پیوند ، تصویر پست Instagram شما را نشان می دهد .

 

روند شخصی سازی صفحه پیوندهای شما فوق العاده آسان است. هر بار که یک تصویر یا فیلم را در اینستاگرام به اشتراک می گذارید ، Link in Profile به شما امکان می دهد آن را به راحتی به لیست پیوندهای خود اضافه کنید.

Link in Profile نسخه رایگان ارائه نمی دهد اما 30 روز دوره آزمایشی رایگان برای همه برنامه ها را ارائه می دهد. بعد از استفاده آزمایشی رایگان ، برنامه های شخصی 9.99 دلار در ماه است و شامل یک صفحه فرود اختصاصی است که با دسته و تصویر اینستاگرام شما مارک می شود.

برای شروع آزمایشی رایگان و مشاهده نحوه کارکرد Link در Profile ، روی شروع آزمایشی رایگان در صفحه اصلی کلیک کنید. وارد اینستاگرام شوید و برای دسترسی به رسانه و اطلاعات نمایه خود پیوند در نمایه را مجاز کنید. سپس آدرس ایمیلی را که می خواهید برای پیوند در ارتباطات نمایه استفاده کنید ، ارائه دهید.

پس از اتمام مراحل ثبت نام ، به داشبورد Link خود در Profile می رسید ، جایی که می توانید URL منحصر به فرد خود را مشاهده کنید ، آمار خود را مشاهده کرده و پیوندهای پست خود را ویرایش کنید. برای شروع ایجاد صفحه تصاویر یا ویدیوهای پیوند داده شده ، روی برگه پیوندها کلیک کنید ، همانطور که در اینجا نشان داده شده است:

 

در برگه پیوندها ، همه پست های اینستاگرامی خود را مشاهده خواهید کرد ، بنابراین می توانید پستهایی را که می خواهید در صفحه پیوندهای خود نمایش دهید ، به سرعت تنظیم کنید. در کنار هر تصویری ، روی دکمه ضربه برای افزودن پیوند کلیک کنید . سپس مکانی برای افزودن پیوند ، عنوان و توضیحات مشاهده می کنید . پس از پایان کار روی ذخیره کلیک کنید .

در این مثال ، پیوند کاربران را برای یک چالش پنج روزه به صفحه ثبت نام می برد.

 

پس از ذخیره لینک ، می توانید انتخاب کنید که آیا پیوند در صفحه پیوندهای شما قابل مشاهده ، پنهان یا پین باشد.

پس از پایان کار ، پستهای اینستاگرامی را که Link in Profile وارد کرده است پیمایش کنید و پیوندها ، عناوین و توضیحات سفارشی را برای هر پست دیگر تنظیم کنید . ( بخاطر داشته باشید ، پیوند در توضیحات نمایه با پیوند موجود در پست واقعی اینستاگرام متفاوت است)

 

بعد از اتمام افزودن پیوند به پست های خود ، به قسمت بالای داشبورد بروید. URL منحصر به فرد خود را کپی کرده و در بیوگرافی اینستاگرام خود جای گذاری کنید .

پیوند وب سایت در بیوگرافی شما اکنون هر کسی را که کلیک کند به صفحه ای از پیوندها می فرستد که آنها را به هر کجا که بخواهید می برد. با داشتن عکس پروفایل و نام کاربری در بالا ، این صفحه برند شما را نیز منعکس می کند.

نتیجه گیری :

اگر از اینستاگرام برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی خود استفاده می کنید ، پیوند انفرادی در بیوگرافی شما بسیار قدرتمند است. این سه ابزار به شما امکان می دهد از فرصت های متعددی برای پیوستن به لیست ایمیل خود استفاده کنید ، به شما کمک می کند تا دنبال کنندگان را به مشترکین و طرفداران وفادار تبدیل کنید. برای جذب فالوور واقعی و فالوور ایرانی نیز میتوانید از سایت فالو کمپ استفاده کنید .

شما چی فکر میکنید؟ کدام یک از این ابزارها می توانند برای بازاریابی شما در اینستاگرام بهترین عملکرد را داشته باشند؟ چه پیوندهایی را از طریق پروفایل اینستاگرام خود نمایش می دهید؟ لطفا نظرات خود را در با ما به اشتراک بگذارید