اینستاگرام با داشتن بیش از 1 میلیارد کاربر ماهانه ، یک الگوریتم فوق العاده هوشمند و تعداد زیادی حساب هوشمندانه و خلاقانه ،یک مکان رقابتی است اگر می خواهید حساب خود را رشد دهید و فالووهای خود را افزایش دهید .

خوشبختانه ، ما دقیقاً می دانیم که چگونه می توان کسب و کار شما را برجسته کرد ، برند خود را به نمایش گذاشت و دنبال کنندگان بیشتری را در اینستاگرام به دست آورد در نتیجه پستهای شما افزایش لایک چشمگیری خواهد داشت- بنابراین شما می توانید کار هوشمندانه تر ، نه سخت تر داشته باشید.

ما چند روش جدید برای دستیابی به مخاطبان هدف شما و به دست آوردن دنبال کنندگان بیشتر اینستاگرام در سال 2021 به اشتراک می گذاریم:

شماره 1: پروفایل خود را برای جستجو بهینه کنید

 

بهینه سازی پروفایل خود برای جستجو یک هک Instagram است که برای افزایش فالوورهای شما بسیار کم استفاده می شود - و مطمئناً باید آن را در سال 2021 امتحان کنید!

با اعلامیه اخیر اینستاگرام ، کاربران انگلیسی زبان در 6 کشور می توانند با استفاده از کلمات کلیدی اینستاگرام را جستجو کنند این یک تغییر بزرگ در برنامه است!

پیش از این ، اگر کاربران به دنبال تمرینات در خانه می گشتند ، هشتگ یا حساب هایی با عبارت "تمرین در خانه" در اکانت آنها ذکر میشد. اکنون ، پست هایی که دارای تمرینات در خانه هستند باید در جستجو نشان داده شوند ، حتی اگر این هشتگ در پست نباشد.

به گفته سخنگوی اینستاگرام از طریق The Verge ، "این تیم" تعدادی از عوامل "از جمله" نوع محتوا ، زیرنویس ها ، هنگام ارسال آن "و موارد دیگر را برای نمایش نتایج مرتبط در نظر می گیرد. همچنین از "یادگیری ماشینی" برای "یافتن بالاترین کیفیت محتوای مرتبط با شما" استفاده می کند. در حال حاضر ، فقط پست های اینستاگرام نمایش داده می شوند. "

اینستاگرام خاطرنشان می کند که جستجوی کلمات کلیدی محدود به موضوعات مورد علاقه عمومی و کلمات کلیدی است که در دستورالعمل های اینستاگرام وجود دارد.

با این تغییر ، بهینه سازی نام کاربری و بیوگرافی خود برای جستجو هنوز بیش از هر زمان دیگری مهم است.

الیز دارما ، متخصص اینستاگرام ، به  هزاران سازنده ، فریلنسر و کارآفرین آموزش داده است که چگونه می توانند تجارت خود را در اینستاگرام رشد دهند. راه مورد علاقه او برای یافتن در جستجوی اینستاگرام ، بهینه سازی نام کاربری و قسمت نام شماست !

کلماتی که در قسمت Name خود و Instagram bio وارد می کنید در واقع در اینستاگرام قابل جستجو هستند - و این امر باعث می شود کلمه کلیدی اصلی در بیوگرافی شما باشد!

"بیشتر افراد نام کاربری را پین می کنند ، اما قسمت Name آنها را بالاتر می برد. برای قسمت Name خود ، به این فکر کنید که جایگاه شما چیست ، در کدام صنعت فعالیت می کنید ، چه کسی را هدف قرار می دهید ، چه راه حلی ارائه می دهید و غیره. 

برای تغییر قسمت Name خود به مورد مرتبط با برند خود ، از بایو استفاده کنید. اگر کسی کلمات کلیدی مورد نظر خود را جستجو کند ، این یک روش عالی برای بهبود شانس شما برای حضور در نتایج برتر است.

الیز اضافه می کند: "اگر پروفایل های زیادی از این اصطلاح استفاده می کنند ، این یک نشانه عالی است - شما نمی خواهید از اصطلاحی استفاده کنید که شخص دیگری از آن استفاده نمی کند.


شماره 2: با میکرو اینفلوئنسرها کار کنید

اگر می خواهید در سال 2021 مخاطبان جدیدی پیدا کنید ، کار با میکرو اینفلوئنسرها یکی از بهترین راه ها است.

اگرچه اکانتهای تیک آبی و تعداد زیاد فالوورها ممکن است وسوسه انگیز باشد ، اما این اینفلوئنیرها بهترین انتخاب برای برند یا بیزینس شما نیستند.

چگونه می توان اینستاگرام خود را به شرح زیر رشد داد

طبق مطالعه اخیر Makerly ، تأثیرگذاران میکرو - بین 10K تا 100K پیروان - بهترین ترکیب تعامل و دسترسی را ارائه می دهند.

ما از مدیر روابط عمومی و مدیر اینفلوئنسر مارکتینگ کریسی آبرام در مورد مزایای کار با میکرو اینفلوئنسرها در سال 2021 پرسیدیم:

"همکاری با میکرو اینفلوئنسرها این امکان را دارد که مخاطب واقعاً درگیر را هدف قرار دهد بدون اینکه برای جلب توجه او بجنگد."

از آنجا که اینفلوئنسرها در مقیاس کوچکتر کار می کنند ، تمایل دارند پست های اسپانسری کمتری داشته باشند و برای طیف خاصی شناخته می شوند.

شماره 3: یک سری IGTV ایجاد کنید

یکی از بهترین پیش بینی های ما برای سال 2020 این بود که IGTV به بخشی حیاتی از اینستاگرام تبدیل می شود - و به نظر نمی رسد به این زودی متوقف شود!

با تعطیلات COVID-19 ، تعداد بیشتری از کاربران شبکه های اجتماعی برای سرگرمی به اینستاگرام روی می آورند. و به لطف تب IGTV در پروفایل ها ، همسویی مخاطبان اینستاگرام با محتوای IGTV آسان است.

ایجاد یک مجموعه IGTV یک روش خلاقانه برای برقراری ارتباط با جامعه شما است و در عین حال شبکه گسترده تری برای دسترسی به مخاطبان جدید ایجاد می کند.

چگونه کانال اینستاگرام خود را رشد دهیم

اگر هنوز یک کانال IGTV ایجاد نکرده اید ، 2021 زمان خوبی برای ورود به بازی است. به این فکر کنید که مخاطبان شما به چه ویدئویی با فرم طولانی تر علاقه مند هستند و شروع به ایجاد محتوا در این زمینه می کنند!

بعلاوه ، محتوای ویدئو بیشتر مورد توجه شما قرار می گیرد - جذابیت بیشتر و نگاه به فیلم های شما می تواند دنبال کنندگان بیشتری داشته باشد.

تمام پست های اینستاگرامی خود را از قبل برنامه ریزی  کنید! نماهای هفتگی یا ماهانه تقویم را انتخاب کنید تا تمام محتوای برنامه ریزی شده خود را مشاهده کنید.