در این مقاله قصد داریم در مورد خرید فالوور ایرانی که در اینستاگرام فعال است و پروفایل آن از دید الگوریتم این شبکه اجتماعی واقعی به نظر می رسد صحبت کنیم.

در زمان خرید دقت داشته باشید که پروفایل شما می بایست پابلیک یا عمومی باشد وگرنه هزینه ای که برای آن پرداخت کرده اید سوخت شده و سفارش شما فعال نمی گردد.

مراحل خرید فالوور ایرانی اینستاگرام

برخی بر این باورند که خرید فالوور می تواند به پیج اینستاگرام شما ضربه وارد کرده و آن را مورد تحریم اینستا قرار دهد در صورتی که این باور غلطی است و هرگز پیج هایی که از ارزان ترین سایت، خرید می کنند دچار مشکل نخواهند شد.

برای این منظور ابتدا چک کنید که حتما اکانت و پیج شما Public باشد. از خرید تعداد بالا در یک زمان خودداری کرده و سعی کنید در چند بخش با استفاده از ساده ترین روش افزایش فالوور، تعداد دنبال کنندگان پیج خود را افزایش دهید.

استفاده از پروفایل های فعال و واقعی، کاربران ایرانی، سرعت انجام سفارش و قرار دادن فوری سفارش شما در صف انجام، همگی باید از پارامترهای یک سایت معتبر و مرجع خرید اینستاگرام باشد.

ارزان ترین قیمت را جستجو کنید. ما محصولی را به شما ارائه می کنیم که از هر لحاظ ارزان بوده و سرور افزایش دهنده فوری و سریع تعداد فالوور شما را افزایش خواهد داد تا دنبال کنندگان واقعی و فعال داشته باشید.

فالوور در اینستاگرام به معنی دنبال کننده می باشد. هرچه دنبال کنندگان یک پیج بیشتر باشد، این پیج در این شبکه اجتماعی موفق تر خواهد شد. افزایش فروش آن بیشتر و درآمد آن بالا می رود.

کلا مراحل خرید فالوور را می توان به چند بخش ساده و کوتاه همچنین آسان که هر فردی بدون دانش خاصی می تواند با مراجعه به ارزان ترین سایت و مرجع خرید و طی کردن این مراحل تعداد فالوور های خودش را افزایش دهد تقسیم نمود.

خرید فالوور ایرانی

فالوور ایرانی به دنبال کننده ای گفته می شود که متولد و ساکن ایران باشد و اگر هم ساکن این کشور نیست و در کشور خارجی زندگی می کند، فارسی را صحبت کرده و پیج اینستاگرامش از متون فارسی یا نام ایرانی استفاده کرده باشد.
خصوصیت یک دنبال کننده ایرانی را می توان فعال بودن آن مثال زد. چرا که ایرانیان جزو کاربران اکتیو و بسیار فعال به معنای واقعی در این شبکه اجتماعی شناخته می شوند.
از طرفی خرید فالوور ایرانی می تواند به در معرض بازدید قرار گرفتن محصولات یک پیج که می خواهد به ایرانیان به فروش برساند افزایش و به تبع آن فروش آن پیج نیز بالا می رود.

مراحل خرید فالوور

  • ابتدا پیج خود را به حالت Public تغییر دهید
  • به مرجع خرید مراجعه کنید
  • از منوی سایت گزینه خرید فالوور را انتخاب کنید
  • پکیج مورد نظر را برگزینید
  • شماره تلفن همراه خود را به همراه آی دی پیج وارد کنید
  • منتظر اس ام اس تایید بمانید
  • کد ارسال شده در اس ام اس را وارد کنید
  • هزینه سفارش خرید فالوور خود را پرداخت کنید
  • منتظر باشید تا دنبال کنندگان شما به صورت فوری افزایش یابد.
به همین سادگی در چند مرحله کوتاه و سریع، سفارش خرید شما در صف انجام قرار می گیرد.